تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805435023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل اسبق تراکتورسازی از بدهی دوران مدیریتش دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
مدیرعامل اسبق تراکتورسازی از بدهی دوران مدیریتش دفاع کرد
مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی در دفاع از بدهی‌هایی که در دوران مدیریتش ایجاد شده اسناد جدیدی را رسانه‌ای کرد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اسبق تراکتورسازی از بدهی دوران مدیریتش دفاع کرد



به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین جعفری این روزها با سعید عباسی مدیریت فعلی باشگاه تراکتورسازی دچار اختلاف شده و هر روز دامنه بحث بین مدیران اسبق و فعلی تراکتورسازی وارد فاز جدیدی می‌شود. در همین راستا جعفری این روزهای دست به انتشار بیانیه زده و بعد از اینکه یکبار اسنادی را علیه باشگاه منتشر کرد بار دیگر این اقدام خود را تکرار کرد. جدیدترین بیانیه‌ جعفری که در آن اسنادی منتشر شده مربوط به شکایت فلاویو لوپز مهاجم سابق پرتغالی تراکتورسازی است. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی محمدحسین جعفری، در این بیانیه آمده است: اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی
سلام

بعد از انتشار اسناد مربوط به پرداخت مطالبات تونی و اینکه طلب تونی 52 هزار دلار می باشد نه 242 هزار دلار اکنون اسناد مربوط به یکی از بازیکنان خارجی که می‌بایست به خاطر تخلفات انجام داده شده توسط وی از این بازیکن غرامت و جریمه اخذ می‌شد اما متاسفانه عباسی مدیرعامل باشگاه اعلام می‌کند که بیش از دو میلیارد تومان به عنوان شکایت او از فیفا به وی پرداخت می‌شود. این در حالی است که خود باشگاه از این بازیکن بدلیل ترک بدون توجیه باشگاه و ایران از این بازیکن به فیفا شکایت نموده است و حتی کار به جایی رسید که  ITC این بازیکن توسط باشگاه آزاد نشد و شرط پرداخت 40 درصد از قراردادش به باشگاه مطرح شد اما به خاطر کوتاهی و یا شاید هم ... شاهد پرداخت این مبلغ کلان به این بازیکن هستیم.

  این بازیکن کسی نیست جز فلاویو لوپز بازیکن تاثیر گذاری که در اولین ورود خود به زمین در مقابل استقلال در تهران گل پیروزی تراکتور را به ثمر رساند و از جمله خریدهای خارجی خوب تراکتور به حساب می آید.
فلاویو لوپز پیش از خارج شدن از ایران و در اواخر فصل چند بار بی نظمی، درگیری و اقدام به ترک تمرینات نمود که در پی آن کمیته انضباطی وقت او را جریمه می نماید.
در اواخر فصل فلاویو به خاطر مسائل نامشخص به یکباره به پرتغال می رود و آن مصاحبه توهین آمیز علیه مردم تبریز را انجام می دهد و دیگر به تبریز باز نمی گردد.
بعد از سر کار آمدن زینی زاده به عنوان مدیرعامل چندین بار نامه نگاری با بازیکن و نماینده قانونی بازیکن جهت بازگرداندن او به تمرینات و باشگاه صورت می گیرد. اما او بازنمیگردد. نامه زیر به مدیر برنامه فلاویو لوپز در مورخه 1392/03/28 ارسال گردیده است. در این نامه به صراحت اعلام شده که فلاویو حتی به تماسهای مدیر برنامه ایرانی خود هم پاسخگو نبوده است. در این نامه آخرین مهلت بازگشت فلاویو نیز مشخص گردیده است:1392/04/05 (شروع تمرینات فصل جدید). در نامه از فلاویو برای دریافت حقوق خود نیز دعوت شده است.

مراتب به صورت جدی تر پیگیری می شود اینبار از طریق فدراسیون نامه نگاری و طرح شکایت از این بازیکن خاطی صورت می پذیرد. در حین انجام مکاتبات با فلاویو و مدیر برنامه اش همزمان مکاتبات با فدراسیون و همچنین فیفا صورت می پذیرد.

  در ادامه و توسط نمایندگان فدراسیون که با فیفا در ارتباط بودند مراتب  به فیفا ارسال می گردد.
این مکاتبات از مورخه 1392/03/30 آغاز شده و در برهه های مختلف جهت توضیحات و پیگیریهای مجدد نامه های دیگری ارسال می گردد.
در زیر ترجمه رسمی حکم انضباطی و جرایم فلاویو و همچنین وضعیت نامه فلاویو به فیفا ارسال گردیده است.





  مدتی بعد از این شکایت، فلاویو تلاش می کند تا در تیم برادرش وارد شده و قرارداد ببندد اما باشگاه صدور ITC این بازیکن را منوط به بازگرداندن 40 درصد از مبلغ قراردادش می نماید. در نامه زیر باشگاه در جواب درخواست باشگاه جدید لوپز شرط پرداخت 40 درصد از قراردادش را برای صدور رضایتنامه این بازیکن قرار می دهد.

  فلاویو لوپز به این خاطر نمی تواند با هیچ باشگاهی قرارداد ببندد چرا که باشگاه رضایت نامه او را صادر نمی کند. فلاویو مجبور بود برای بستن قرارداد با یک باشگاه دیگر رضایت تراکتور را جلب کند اما جای تعجب است بعد از این پروسه طولانی که پرونده شکایت تراکتور از این بازیکن در فیفا باز بود بدلیل عدم پیگیری مدیرعامل باشگاه و ... این بازیکن می آید و از تراکتور بیش از 2 میلیارد تومان(به گفته عباسی) پول می خواهد. این نیز سوال دیگری است که هیئت مدیره باشگاه باید چرایی و چگونگی رخ داد چنین اتفاق نادری را از عباسی بپرسد.
این نوع کوتاهیها را نباید روشی برای بالا نشان دادن میزان بدهیهای  باشگاه قرار داد چرا که اگر به گفته خود عباسی واقعا این وکیل کاربلد فیفا از قوانین سر در می آورد اینچنین حق باشگاه ضایع نمی شد. حال سوال اینجاست آیا در مورد بازیکنان دیگر هم اینگونه دفاع کرده اید؟ با توجه به اسناد محکم چه کسی باید پاسخگوی چنین خسارات مالی به باشگاه باشد؟ مدیرانی که وظایف خود را انجام دادند و رفتند و یا مدیران جدیدی که پیگیری نکردند؟

به امید خدا ادامه اسناد متعاقبا اعلام خواهد شد. انتهای پیام/ا

http://fna.ir/KZ9RI0





94/09/15 - 12:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن