تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803633359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین نقشه راه فعال سازی بیش تر بخش تعاونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان در نشست با تعاون گران خواستار شد: تدوین نقشه راه فعال سازی بیش تر بخش تعاونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظورتحقق شعار اقتصاد مقاومتی در خوزستان، باید نقشه راهی برای فعال سازی بیش تر بخش تعاونی تدوین كنیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر ساعت 12:31

خبرگزاری پانا+تعاون +

 
به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، هوشمند صفایی در نشست با كاركنان تعاون كه با حضور سیدحمید كلانتری معاون وزیر تعاون،كار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهاركرد: یكی از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت برای مردم است و یكی از شعارهای امام راحل. بر همین اساس برنامه ریزان اقتصادی حوزه تعاون را به عنوان یكی از موثرترین بسترها برای مشاركت آحاد مردم در فعالیت های اقتصادی درنظر گرفتند.   وی اقتصاد تعاونی را مردمی دانست و افزود: اقتصاد تعاونی به عنوان اقتصادی موثر در جهان درحال اجراست. سابقه تعاون در كشورهای دیگر 180 سال است و در كشور ما 80 سال. مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان كرد: در كشور ما یك دوره گذر از اقتصاد دولتی به تعاونی داشتیم؛ لازم بود به اقتصاد تعاونی و مزیت های كار جمعی برای فرهنگ سازی بیش تر توجه می شدكه متاسفانه به این مساله كمتر اهمیت داده شد. صفایی تصریح كرد: شرایط توجه به تعاونی در خوزستان نسبت به استان های دیگر متفاوت بوده زیرا شرایط و روحیه كار جمعی در استان ما فراهم است. در واقع شرایط حاكم بر استان بستری را برای معرفی تعاون به عنوان نقش تاثیر گزار فراهم كرده است. وی اضافه كرد: در خوزستان كوشش كردیم طرح های تحول آفرین را اجرا كنیم. نمونه بارز این طرح ها،30مجتمع بزرگ پرورش ماهی است كه توسط تعاونی ها راه اندازی شد. مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان كرد: به نظرم تعاونی ظرفیت خوبی برای تحقق طرح 550 هزار هكتاری مقام معظم رهبری است. فارغ التحصیلان رشته های مربوط برای مشارك تعاونی ها در اجرای طرح پیش بینی شده اند. صفایی افزود: با توجه به ظرفیت های بالا از جمله وجود آب های فراوان، نزدیكی به مرزها و اراضی كشاورزی مستعد زیر ساخت های اقتصادی برای توسعه در خوزستان فراهم است. وی بیان كرد:30 درصد جمعیت استان ما را جوانان تشكیل می دهند و این فرصت ممتازی برای ما به شمار می رود. اگر فكری برای به كار گیری این جوانان نكنیم ممكن است فرصت به تهدید تبدیل شود. مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان كرد: مردم را به سمتی هدایت كنیم كه سرمایه های خود را در قالب تعاونی در كسب و كارهای كوچك هدایت كنند. در این خصوص اقداماتی انجام شده كه نمونه آن پیش بینی تسهیلات برای مناطق روستایی است كه در قالب تعاونی در اقتصاد مشاركت داشته باشند. صفایی عنوان كرد: برای معرفی تولیدات تعاونی های استان سالانه نمایشگاه عرضه توانمندی های تعاونی ها را برگزار می كنیم كه ضمن معرفی تولیدات آن ها به متقاضیان، مسوولان را به این باور برسانیم كه تعاونی نقش اساسی را در اقتصاد ایفا می كند. وی ادامه داد: اتاق تعاون را نیز فعال كردیم و برای مبادلات با بازارهای خارجی تفاهم نامه هایی منعقد شده است. مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به مشكل های تعاونی ها خاطرنشان كرد: متاسفانه برخی از تعاونی ها و سرمایه گذاران ما به دلیل حمایت نشدن با مشكل مالی مواجه شده و سر از زندان در آورده اند. درحال حاضر از 2400 واحد در شهرك های صنعتی استان حدود 500 واحد فعال است. این نشان می دهد كه فضای كسب و كار ما نیاز به توجه و حمایت دارد تا از شرایط ركود خارج شود و رونق پیدا كند. صفایی بیان كرد: سیستم مدیریتی شركت های ما دچار نظام اداری ناكارآمد شده و به این روز افتاده است. نظام اداری ما باید در مسیری قرار گیرد كه گره گشای كار كار آفرینان باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن