تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماندن در تهران صدای استقلالی‌ها را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماندن در تهران صدای استقلالی‌ها را درآورد




تقریباً به پایان نیم‌فصل اول نزدیک می‌شویم و استقلالی‌ها نه تنها در دوره آماده‌سازی پیش از لیگ، بلکه در تعطیلات لیگ هم به اردویی دورتر از کردان کرج نرفته اند!





ایران ورزشی: تقریباً به پایان نیم‌فصل اول نزدیک می‌شویم و استقلالی‌ها نه تنها در دوره آماده‌سازی پیش از لیگ، بلکه در تعطیلات لیگ هم به اردویی دورتر از کردان کرج نرفته اند! بعد از مدتی که مشکلات مالی استقلال شدت گرفت، همان اردوی کردان هم به تهران منتقل شد تا مسوولان بنا به مصلحت به این نتیجه برسند که هیچ‌جا بهتر از همین تهران نیست! در تمام این مدت مظلومی با اینکه جسته گریخته تأکید داشت که در اردوهای خارج از تهران، بهتر می‌تواند بازیکنانش را تحت نظر داشته باشد و از نظر تغذیه، استراحت و تمرینات تاکتیکی همه چیز زیر نظر کادرفنی باشد اما ظاهراً اطلاع پیدا کردن از وضعیت مالی باشگاه کمی بعد نظر مظلومی را هم تغییر می‌داد.

این بار اما با توجه به بازی‌های حساسی که استقلال پشت سر گذاشته و مسابقات حساس‌تری که پیش رو دارد، ماندن در تهران و نرفتن به اردو بازیکنان استقلال را حسابی ناراحت کرده‌است. بازیکنان این تیم که از تمرین در سرمای تهران گلایه دارند، به برگزار نشدن اردو معترض شدند و تاکید کردند که علاوه بر پول نگرفتن، باید این مشکلات را هم تحمل کنند.

نکته جالب اینجاست که برگزاری اردوی پرسپولیس در کیش باعث شده اعتراض استقلالی‌ها افزایش یابد و تاکید کنند که پرسپولیس هم مشکلات مالی دارد اما بازیکنانش اکنون در کیش تمرین می‌کنند و آنها باید در زمین یخ زده تهران تمرین کنند.  این اعتراض هر چند در حالت کلی، اعتراض بجایی به حساب می‌آید اما از دو نظر قابل بررسی است. اول اینکه استقلالی‌ها با توجه به دو بازی حساسی که در تبریز با تراکتورسازی دارند، بدون شک باید به بازی در هوای سرد عادت کنند و تمرین در هوای سرد تهران در این روزها، بهترین فرصت است برای اینکه بدن بازیکنان تا حدودی با سرمای هوای تبریز هماهنگ شود. بخصوص که خود استقلالی‌ها قطعاً می‌دانند سرمای تبریز چندین برابر سرمای تهران است و به خودی خود می‌تواند آبی‌پوشان را به دردسر بیندازد، چه برسد به اینکه آنها پیش از سفر به تبریز، در کیش اردو زده باشند و در هوای مطلوب این جزیره تمرین کرده باشند! در آن صورت قطعاً بازی در سرمای تبریز برای شاگردان مظلومی به مراتب سخت‌تر می‌شد.

علاوه بر این، بازیکنان معترض استقلال اردوی کیش پرسپولیسی‌ها را از دور می‌بینند و نمی‌دانند با مشکلاتی که این باشگاه داشته، نتوانسته اردوی با کیفیتی برای بازیکنانش برگزار کند و مشکلات مالی باشگاه خواه ناخواه روی این اردو هم تأثیر گذاشته است. طوری که شاید حتی اوضاع استقلال که به دور از مشکلات اینچنینی در تهران تمرین می‌کنند، به مراتب کمتر از پرسپولیس هم باشد. البته که این موضوع از منطقی بودن درخواست بازیکنان برای حل مشکلات و برگزاری یک اردوی خوب نمی‌کاهد. چرا که برگزاری یک اردوی خوب و بی‌نقص، حق طبیعی یک تیم صدرنشین است که برای دوام در این جایگاه و رسیدن به قهرمانی به امکاناتی اینچنینی نیاز دارد.






تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن