تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره آخرين منجي ‪ ۲۶‬تيرماه اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره آخرين منجي ‪ ۲۶‬تيرماه اعلام شد
به گزارش دبيرخانه دائمي جشنواره بين‌المللي آخرين منجي، اين جشنواره در رشته‌هاي پايان نامه، مقاله، شعر، قطعات ادبي، داستان كوتاه، وبلاگ و وب سايت، نرم افزارهاي چند رسانه اي، نرم افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه اي، نماهنگ، فيلم كوتاه، و ايده‌ها و طرح‌هاي نوين در حوزه مهدويت برگزار مي‌شود.

ترويج فرهنگ انتظار، معرفي منجي حقيقي بشريت در برابر ادعاي دروغين استكبار كه خود را منجي بشر مي‌خواند، شناسايي و حمايت از كليه نهادها و ارگان‌هايي كه در حوزه مهدويت فعاليت مي‌كنند، گسترش فرهنگ ظهور به گونه اي كه مردم حضور را فراموش نكنند، و بررسي وظايف شيعيان در دوران غيبت از مهمترين اهداف دبيرخانه مذكور اعلام شده است.

آثار ارسالي به جشنواره دربخش‌هاي علمي، ادبي، رسانه‌هاي ديجيتال، نماهنگ ، فيلم كوتاه و طرح‌هاي نوين مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و آثار برگزيده علاوه بر دريافت تنديس، لوح تقدير و جايزه از حمايت سازمان‌هايي همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت علوم، تحقيقات، و فناوري، سازمان تبليغات اسلامي، سازمان ملي جوانان، و بسيج دانشجويي بهره مند مي‌شوند و علاوه بر آن نمايشگاهي از آثار برتر با مشاركت شهرداري تهران ترتيب خواهد يافت.

بخش علمي جشنواره شامل پايان نامه، مقاله و رساله دكتري است كه علاقه مندان مي‌توانند آثار علمي و پژوهشي خود با موضوعات منجي در اديان، مهدويت و انتظار، جوان و فرهنگ انتظار، تصوير جامعه مهدوي، نقش انقلاب اسلامي در ترويج تفكر مهدويت و كليه موضوعات مرتبط با موضوع مهدويت را به اين بخش ارسال نمايند.

متولي اجرايي بخش علمي ، بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران بزرگ بوده و مركز مطالعات علوم انساني بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران با شماره تماس ‪ ۶۶۴۸۱۳۱۹‬پاسخگوي متقاضيان شركت در اين بخش از جشنواره خواهد بود.

شاعران و نويسندگان نيز مي‌توانند براي شركت در بخش ادبي، آثار خود به صورت شعر، قطعه ادبي و داستان كوتاه با مفاهيم انتظار، مهدويت و منجي را به دبيرخانه جشنواره بفرستند.

بخش رسانه‌هاي ديجيتال جشنواره نيز شامل ثار حوزه‌هاي وبلاگ و وب سايت، نرم افزارهاي چند رسانه اي، نرم افزارهاي تلفن همراه، و بازي‌هاي رايانه اي با موضوع منجي، آخرالزمان، مهدويت و انتظاراست.

بخش فيلم كوتاه جشنواره هم شامل دو بخش فيلم‌هاي كوتاه مستند، داستاني، پويانمايي و فيلم نامه نويسي با موضوعات منجي در اديان، مهدويت و انتظار، جوان و فرهنگ انتظار، تصوير جامعه مهدوي، نقش انقلاب اسلامي در ترويج تفكر مهدويت و موضوعات مرتبط با مقوله مهدويت است.

آثار برتر بخش فيلم نامه نويسي علاوه بر دريافت جايزه از تسهيلات ويژه اي به جهت ساخت فيلم نامه نيز برخوردار خواهند شد و فيلم‌هاي كوتاه برگزيده از شبكه‌هاي سراسري رسانه ملي پخش خواهند شد.

بخش نماهنگ جشنواره شامل سه بخش باكلام، بدون كلام و ويژه است كه پديد آورندگان نماهنگ‌هايي كه با استفاده از اشعار سروده شده توسط بيانگذار انقلاب اسلامي ايران؟ امام خميني (ره) توليد شده باشند،در بخش ويژه، مورد تقديرقرار مي‌گيرند.

بخش ايده‌ها و طرح‌هاي نوين در حوزه مهدويت نيز دو بخش طرح‌هاي اجرا شده و طرح‌هاي اجرا نشده را دربرمي گيرد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن