تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805635484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزييات افزايش توليد نيم ميليون بشکه اي نفت در روز / بزرگترين شرکت توليدکننده نفت کشور: رکورد توليد مستمر نفت را شکستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۴ (۲:۰ق.ظ)
جزييات افزايش توليد نيم ميليون بشکه اي نفت در روز / بزرگترين شرکت توليدکننده نفت کشور: رکورد توليد مستمر نفت را شکستيم موج - درحاليکه مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب کشور به عنوان بزرگترين شرکت توليدکننده نفت در کشور از شکستن رکورد توليد مستمر نفت در پايان انجام تعميرات اساسي تجهيزات افزايش توليد خبر مي دهد، مديرعامل شرکت نفت مناطق مرکزي گفت: تا خرداد سال آينده 50 تا 100هزار بشکه توليد نفت خام را افزايش مي دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن عالي‌پور مديرعامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اشاره به جزييات افزايش ٥٠٠ هزار بشکه‌اي توليد نفت بلافاصله بعد از رفع تحريمها، گفت: بعد از کاهش تکليفي توليد نفت به دليل تحريمهاي ظالمانه، اقدامهاي گسترد‌ه‌اي در راستاي حفظ توان توليد، فرآورش، تعميرات اساسي تجهيزات و افزايش توليد انجام شده است.
وي با بيان اينکه توانستيم به تقويت زيرساختهاي نفتي، بازسازي و تعميرات اساسي تاسيسات و تکميل پروژه‌هاي مهم بپردازيم، افزود: براين اساس طي سالهاي ٩٣ و ٩٤ بيش از ١٤ هزار مورد اقدامهاي مهندسي درون چاهي، بيش از ٥٥٠ مورد اصلاحيه فرايندي، بيش از ٢٨٠٠ مورد تعمير اساسي تجهيزات فرآورشي و ٢٤٠ مورد تعميرات اساسي ماشين آلات دوار در پنج شرکت بهره‌برداري نفت وگاز تابع مناطق نفتخيزجنوب انجام شده است.
عالي پور با اعلام اين که کاهش تکليفي توليد نفت فرصتي را ايجاد کرد تا در تاسيسات، خطوط لوله و کارخانه هاي نفتي در مناطق نفت خيز جنوب تعميرات اساسي را انجام دهيم، تصريح کرد: هم اکنون دوره تعميرات اساسي و دوره اي تاسيسات نفتي به پايان رسيده و امکان هرگونه افزايش توليد روزانه نفت خام فراهم شده است.
وي با بيان اين که بخش قابل توجهي از افزايش 500 هزار بشکه اي توليد نفت خام ايران در مرحله اول پسا تحريم سهم شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب است، بيان کرد: در صورت صدور دستور از سوي وزير نفت يا مديرعامل شرکت ملي نفت ايران امکان افزايش توليد نفت در کوتاه ترين زمان ممکن وجود دارد.
مديرعامل شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب تاکيد کرد: به اين ترتيب اين آمادگي را داريم که از فرداي لغو کامل تحريمهاي ايران، مطابق با برنامه از پيش تعيين شده توليد نفت را افزايش دهيم.
وي با اشاره به افزايش توليد در کنار توليد مستمر، تصريح کرد: براي اين منظور رکوردگيري توليد نفت را انجام داديم که توانستيم رکورد توليد مستمر نفت را بشکنيم؛ به اين ترتيب آماده افزايش توليد نفت بلافاصله بعد از تحريمها هستيم.
عالي پور همچنين ادامه داد: بعد از افزايش توليد نفت، شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب خود را براي مرحله دوم افزايش توليد نفت خام آماده مي‌کند که در اين مرحله نيز نوسازي و بهسازي چاههاي جديد و تعميرات چاهها در دستور کار قرار دارد.

افزايش توليد 100هزار بشکه اي نفت تا خرداد
اما سلبعلي کريمي مديرعامل شرکت نفت مناطق مرکزي نيز با اشاره به جزييات برنامه افزايش روزانه 100 هزار بشکه اي توليد نفت از ميادين مناطق مرکزي کشور در دوران پسا تحريم، گفت: در شرايط فعلي به طور متوسط روزانه حدود 100 هزار بشکه نفت خام از ميادين مناطق مرکزي کشور توليد مي شود.
وي با اعلام اين که در صورت صدور دستور وزير نفت و يا مديرعامل شرکت ملي نفت ايران امکان افزايش توليد نفت از اين حوزه در کوتاه مدت وجود دارد، تصريح کرد: بر اين اساس امکان افزايش توليد نفت در کوتاه مدت تا سقف 150 هزار بشکه در روز وجود دارد.
اين مقام مسوول تاکيد کرد: علاوه بر اين پيش بيني مي‌شود با اجراي برنامه‌هاي جديد تا خرداد ماه سال آينده ظرفيت توليد روزانه نفت خام به 195 تا 200 هزار بشکه در روز افزايش يابد.
کريمي با بيان اين که هم اکنون اکثر ميادين موجود در مناطق مرکزي و حوزه زاگرس جنوبي، مياديني کوچک و متوسط از نظر توليد نفت هستند، تاکيد کرد: ناپايداري توليد نفت در ميادين کوچک و متوسط بيش از ميادين بزرگ است اما با اين وجود طرح جامع افزايش توليد نفت در مناطق مرکزي ايران تعريف و در دست اجرا است.
مديرعامل شرکت ملي مناطق مرکزي ايران با اشاره به اين که در قالب اجراي برنامه ششم توسعه امکان افزايش توليد نفت خام از حوزه مناطق مرکزي به 300 تا 350 هزار بشکه در روز وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اين قصد داريم در دوران پسا تحريم با استفاده از تکنولوژي ضريب بازيافت EOR و IOR امکان افزايش ظرفيت توليد و برداشت صيانتي نفت از مخازن را فراهم کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن