تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج امارات، اردن و مصر از سایه سعودی ها


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: یک روزنامه عربی در گزارشی تاکید کرد که عربستان و امارات درباره بحران سوریه و یمن دچار اختلاف نظر هستند.
به گزارش مشرق، روزنامه رای الیوم در یادداشتی به تغییرات در بازی موازنه قوا در خاورمیانه می پردازد و می نویسد: امارات متحده عربی حمله روسیه به داعش در سوریه را حمله به دشمن مشترک توصیف می کند که این تصدیق ضمنی دخالت نظامی کرملین در سوریه است.
نویسنده با اشاره به اینکه، این موضع گیری امارات برخلاف موضع عربستان و قطر در قبال بحران سوریه است تصریح می کند که ریاض و دوحه به صراحت با عملیات نظامی روسیه در قطر مخالف هستند که آنرا هدف قرار دادن غیرنظامیان در سوریه توصیف می کنند.
 این تحلیل تصریح می کند که عربستان، قطر و ترکیه شدیدترین مواضع را در قبال حملات روس ها به سوی داعش اتخاذ کرده اند و این درحالی است که «أنور قرقاش» وزیر دولت امور خارجی امارات تنها به این مسئله اکتفا کرده که دخالت نظامی روسیه اوضاع را در سوریه پیچیده می کند.
رای الیوم با مطرح کردن این سوال که آیا زمان جدایی امارات از عربستان در مسائل جاری خاورمیانه فرا رسیده تاکید می کند که آیا می توان گفت که امروز ائتلافی میان امارات، مصر و اردن در خاورمیانه در برابر عربستان، ترکیه و قطر شکل گرفته است؟
این روزنامه در ادامه می ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
خروج امارات، اردن و مصر از سایه سعودی ها






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن