تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804345984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار:نباید اجازه دهیم کسانی که با آزادی بیان مخالف هستند دوباره به روی کار بیایند/همین که فضای سیاسی کشور از فضای امنیتی به سوی آزادی و انتقاد پیش رفته است، خوشحال کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ابتکار:نباید اجازه دهیم کسانی که با آزادی بیان مخالف هستند دوباره به روی کار بیایند/همین که فضای سیاسی کشور از فضای امنیتی به سوی آزادی و انتقاد پیش رفته است، خوشحال کننده است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که در جنبش دانشجویی از همان ابتدا حس استقلال طلبی، مردم دوستی و مسئولیت جریان داشت، آفت بی‎‎خیالی را آفت جریان جنبش دانشجویان خواند.
روز نو : معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که در جنبش دانشجویی از همان ابتدا حس استقلال طلبی، مردم دوستی و مسئولیت جریان داشت، آفت بی‎‎خیالی را آفت جریان جنبش دانشجویان خواند.


به گزارش روزنو، "معصومه ابتکار" در جمع دانشجویان دانشگاه یزد که به مناسبت روز دانشجو و با  همکاری تشکل دانشجویی اعتدال و توسعه دانشگاه یزد برگزار شد، با اشاره به عملکرد دانشجویان در سال 1332، گفت: جنبش دانشجویی مشعلی بود تا موجی از آزادیخواهی، جامعه را فرا گیرد.


وی افزود: در جنبش دانشجویی از همان ابتدا حس استقلال طلبی، مردم دوستی و مسئولیت جریان داشت ولی امروزه آفت بی‎‎خیالی جنبش دانشجویان را منفعل کرده است.


ابتکار با بیان این که دوران دانشجویی بهترین زمان برای کشف حقیقت و پیدا کردن راه است، افزود: بحث‎های اعتقادی و سیاسی در جوشش و حرکت  جنبش دانشجویی آن زمان بسیار کمک کننده بود و امروز هم باید در جنبش‎‎های دانشجویی ادامه داشته باشد.


وی در ادامه از دکتر علی شریعتی به عنوان یکی از قوی‌ترین پایگاه فکری جنبش دانشجویی یاد کرد و گفت: کتب شهید شریعتی مشعل نواندیشی دینی و آزاد اندیشی‎‎دینی برای نسل ما بود که باور داشتیم باید آزادی اندیشه وجود داشته باشد و اجبار و تحکم در دین جایی ندارد که پس از آن امام خمینی(ره) را شناختیم و دیدیم چقدر زیبا حرف دل ما را بیان می‎‎کند، بنابراین آشنایی ما با امام(ره) تردید‎‎های ما را خنثی کرد و اینگونه شد که انقلابی به پیروزی رسید؛ انقلابی که جنبش دانشجویی مولفه تعیین کننده آن بود.


وی گفت: جنبش دانشجویی هنوز هم نقش موثر خود را ایفا می‎‎کند همانطور که در انتخابات  سال 92 جریان دانشجویی بود که در تغییر فضای اجتماعی و سیاسی جامعه نقش داشت و دولت تدبیر و امید روی کار آمد و تاکنون هم برای تحقق وعده‎‎های خود تلاش کرده است.


معاون رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: اگر سال 58 معتقد بودیم تنها راه مقابله با دسیسه‎‎های شمن تقابل رو در رو است و مظهر آن هم اشغال سفارت بود، اینک فضا تغییر کرده است و با مناسبات رسمی بین کشور‎‎ها دیگر مذاکره جای تقابل رو در رو را گرفته است.


وی افزود: مذاکرات برجام به گفته رهبر معظم، نرمش قهرمانانه و گام مهمی برای رفع تحریم ها بود به طوری که شرایط اقتصادی هر چند رو به بهبودی رفته است ولی با اجرای برجام بهتر هم خواهد شد.


وی تصریح کرد: دولت تدبیر در سیاست هم تغییراتی ایجاد کرد و همین که جو جامعه از امنیتی و منفی بودن به سمت انتقادی بودن پیش رفته است، هر چند گاه انتقادها بوی توهین می‎‎دهد ولی آزادی بهتر از فضای پادگانی است هرچند لازمه آن هوشیاری است.
ابتکار خاطرنشان کرد: به نظر من نباید اجازه دهیم کسانی که با آزادی بیان مخالف هستند دوباره به روی کار بیایند و شرایط و فضای کشور و دانشگاه ها را عوض کنند.






ابتکار گفت: دولت تدبیر و امید با مذاکرات بین‎‎المللی بسیاری از موانع را برخواهد داشت چرا که موقعیت زمانی را درک کرد ولی برخی از جریانات که به نحوی می‎‎خواستند با حمله به سفارت بریتانیا در سال 1390، الگوگیری خود از تسخیر لانه جاسوسی را نشان دهند حرکتی ناشایست و غیر کارشناسی را انجام دادند، در حالی که الان ما نیاز به این کارها نداریم و موقعیت سیاسی و بین المللی ما تغییر کرده است.


وی ادامه داد: یکی از برنامه های دولت یازدهم که بسیار مرتبط با آینده و جنبش دانشجویی بوده و امروزه به یک جریان بین المللی تبدلی شده، بحث محیط زیست است.


 رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امروزه با شرایط گرمایش و آلودگی هوا، کشورها باید برای انتقال دانش با هم ارتباط داشته باشند چرا که روند کنونی گرم شدن زمین بسیار جدی است و طوفان‎‎ها و خشکسالی و سیل‎‎های مرگباری را ایجاد خواهد کرد لذا باید انتشار گازهای گلخانه ای مهار شود که نیازمند همکاری کشورهای دنیا است.


وی جریان محیط زیست را قوی‎‎ترین جریان اقتصادی‎‎، سیاسی و اجتماعی روز ایران خواند و از تشکل‎‎ها و انجمن‏‏های دانشگاهی دعوت کرد تا با ایجاد یک شاخه محیط زیست نسبت به استفاده درست از انرژی، بازیافت و پاکسازی محیط زیست و حفاظت از فضای سبز  کار کنند.


ابتکار در پایان نیز تاکید کرد: یزد در این زمینه و در راستای اجرای آیین نامه مدیریت سبز که برای تمامی دانشگاه‏‏ها و ادارات کشور ارسال شد، پیش قدم باشد.






تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن