تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش های مهارتی زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغال پایدار


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر ساماندهی و آموزش زنان سرپرست خانوار را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد و افزود: ارایه آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار کوتاهترین مسیر برای تامین اشتغال پایدار است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از "سپاس" عبدالرسول کازرونی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به برگزاری آموزش های مهارتی برای اقشار مختلف، گفت: مشکلات زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست که مسئولیت تأمین معیشت را بر عهده دارند، تنها با ارائه آموزش های شغلی قابل ساماندهی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهارکرد: ارائه آموزش های فنی و مهارتی متناسب با بازار کار مسیری است که زنان سرپرست خانوار و بانوان خودسرپرست را در کوتاهترین زمان به تامین شغل پایدار و رفع دغدغه های درآمدی منتهی می کند.
وی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها از اولویت های فنی و حرفه ای است، افزود: برنامه ریزی ها باید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و تبدیل آنان به کارآفرین به جای مستمری بگیر تمرکز داشته باشد.
کازرونی با تأکید بر تحقیق برای شناسایی زمینه های شغلی پر رونق و فعال متناسب با اشغال بانوان خاطر نشان کرد: صنعت پوشاک به عنوان یکی از زمینه های اشتغال مولد زنان خود سرپرست یا سرپرست خانوار هم اکنون نیز از ظرفیت شغلی و رونق تولیدی مناسبی برخوردار ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
آموزش های مهارتی زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغال پایدار






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن