تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب امکانات مورد نیاز در دستور کار این اداره قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: آیین تودیع و معارفه مدیر جدید و اسبق اداره برق آشتیان امروز(شنبه) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رضا احمدی مدیر جدید برق آشتیان در حاشیه این آیین به خبرنگار  سفیر آشتیان  گفت: یکی از مطالبات مردم آشتیان تکمیل تجهیزات تعمیر برق این شهرستان است.
وی اضافه کرد: در این راستا هماهنگی هایی با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی انجام شده و قول های مساعدی هم در این زمینه گرفته شده است.
احمدی ادامه داد: این امکانات شامل بالابر تعمیر تیر چراغ برق و خودرو های تعمیراتی مجهز، است که در آینده نزدیک جذب می شود.
وی از برگزاری مانور تعمیرات گروهی برق در آشتیان خبر داد و افزود: حفظ آمادگی مأموران برق شهرستان برای مواقع ضروری از اهداف اجرای این مانور گروهی است.
مدیر اداره برق شهرستان آشتیان در خصوص کاهش زمان خاموشی نیز اظهار امیدواری کرد: تغییر کابل های فرسوده و قدیمی شهرستان و تعویض آن با کابل های خود نگهدار که در مقابل سرقت نیز مقاوم هستند، برای کم شدن مدت زمان خاموشی بسیار موثر است که در دستور کار قرار گرفته است.
در ادامه از تلاش های پرویز فربدنیا مدیر اسبق برق شهرستان آشتیان تجلیل شد. [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
جذب امکانات مورد نیاز در دستور کار این اداره قرار می گیرد



جذب امکانات مورد نیاز در دستور کار این اداره قرار می گیرد






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن