تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804437673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین سیاست آموزش و پرورش افزایش سطح ایمنی مدارس در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور: مهم ترین سیاست آموزش و پرورش افزایش سطح ایمنی مدارس در کشور است معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با حضور در شهرستان محلات از پروژه های دولتی و خیرساز شهرهای محلات و نیم ور بازدید کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر ساعت 15:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مرتضی رییسی در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام و مدارس خیرساز شهرستان های محلات و دلیجان اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال هزار و ۳۰۰ پروژه نوسازی مدارس در کشور اجرا شده و مهم ترین سیاست آموزش و پرورش افزایش سطح ایمنی مدارس در کشور است. رئیسی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال جاری ۷۰۰ پروژه دیگر نیز تحویل دهیم تا مجموعه کلاس های تحویلی کشور در سال ۱۳۹۴ به ۱۲ هزار کلاس درسی برسد.
 
وی اظهار داشت: دولت بنا دارد امسال ۴۰ هزار کلاس درسی که بیشتر در مناطق سردسیر و محروم کشور قرار دارند را استاندارد سازی کند تا این کلاس ها با بخاری های نفتی و گازی خداحافظی کنند و سطح ایمنی مدارس افزایش یابد.
 
رییسی بیان کرد: این اقدام که با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس شروع شده، در راستای پایان دادن به معضل آموزش و پرورش کشور در تامین حرارت کلاس های درسی از بخاری های نفتی و گازی است که از سال ۱۳۹۲ حذف این بخاری ها در کلاس های درسی شروع شد و کار استانداردسازی و نصب سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: طی دوسال گذشته از مجموع ۲۰۰ هزار کلاس درس که با بخاری تامین حرارت می شدند، ۶۴ هزار کلاس استانداردسازی شده است و در صورت تامین اعتبار در سال جاری ۴۰ هزار کلاس درسی دیگر استانداردسازی خواهد شد.
 
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: اگر همراهی دولت و مجلس با نظام تعلیم و تربیت کشور رخ دهد، این توان وجود دارد که در دو سال آینده این مشکل را رفع کرده و به این نقصی که در فضای آموزشی کشور وجود دارد برای همیشه پایان دهیم.
 
رئیسی با اشاره به پروژه های در دست اجرای دولت عنوان کرد: به جز پروژه های استانداردسازی مدارس، پنج هزار و ۴۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و پژوهشی در سراسر کشور در دست اجراست که عمده آنها از محل اعتبارات ملی و ۲۰ درصد پروژه ها از منابع مردمی و کمک های خیرین تامین اعتبار می شوند.
 
وی افزود: امسال اعتبار ملی نوسازی مدارس، ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود از محل اعتبارات استانی و سایر ردیف ها حدود ۱۷هزار میلیارد ریال دیگر نیز تصویب شود.
 
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: همچنین اعتبار مصوب دولتی آموزش و پرورش امسال بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات به اهداف پیش بینی شده در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و به ویژه تعهداتی که دولت به پروژه های خیرساز داده است، دست یابیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن