تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌بيني بارش برف سنگين در استان ايلام از امشب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
پيش‌بيني بارش برف سنگين در استان ايلام از امشب موج - مدير سالن عمليات مرکز مديريت راه‌هاي کشور نسبت به بارش سنگين برف در استان ايلام هشدار داد و گفت: زائران شب در اين مسير تردد نکنند و زنجير چرخ به همراه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، ياسر خالدي با اشاره به پيش‌بيني بارش برف سنگين در استان ايلام از امشب گفت: با توجه به اينکه پيش‌بيني بارش برف از امشب در استان ايلام و ارتفاعات اين استان شده است و با موج جديدي از ورود زائران به کشور مواجهيم، توصيه داريم که زائران مسائل ايمني را رعايت کنند.
وي با بيان اينکه تاکيد ما اين است که زائراني که وسيله شخصي ندارند از مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شوند، افزود: به زائراني که وسيله شخصي آن‌ها در مرز مهران پارک شده است، هم توصيه داريم که شب در اين محور تردد نکنند.
مدير سالن عمليات مرکز مديريت راه‌هاي کشور ادامه داد: به دليل بارش سنگين برف از امشب، تردد در محور مهران پرخطر خواهد بود، بنابراين زائران حتما زنجير چرخ، لباس گرم و تجهيزات ايمني را به همراه داشته باشند و از تردد در شب خودداري کنند.
خالدي با بيان اين که زائران مي‌توانند شب را در موکب‌هاي مهران يا پايانه مرزي استراحت کرده و از فردا صبح حرکت را شروع کنند، اظهار داشت: در حال حاضر ترافيک در محور مهران نيمه سنگين است، اما؛ در مرزهاي شلمچه و چذابه با ترافيک روان مواجهيم، بنابراين توصيه ما اين است که زائران تا جايي که امکان دارد، از مرز مهران تردد نکنند.
وي با اشاره به اينکه مرز مهران نزديک مسير به ايران و عراق است، اما؛ به دليل ترافيک سنگين زمان سفر از اين محور افزايش يافته است، گفت: با وجودي که مرز شلمچه و چذابه طول مسير بيشتري دارد، اما؛ ترافيک در مرز مهران موجب شده که زمان سفر افزايش يابد، بنابراين ورود زائران در مرز شلمچه و چذابه بر زمان سفر آن‌ها تأثيرگذار است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن