تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظي اجباري کاپيتان ليورپول از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۳ب.ظ)
خداحافظي اجباري کاپيتان ليورپول از فوتبال موج-کاپيتان ليورپول با آسيب ديدگي ناشناخته‌اي روبه‌رو شده که ممکن است به خداحافظي او از مستطيل سبز منجر شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بعد از جدايي استيون جرارد از ليورپول، هواداران اين تيم نگران بازوبند کاپيتاني تيمشان نبودند؛ زيرا بازيکني مانند جوردن هندرسون در پست جرارد بازي مي‌کرد که ويژگي‌هاي تبديل شدن به اسطوره را در اين باشگاه داشت.
کاپيتان ليورپول اما اکنون با آسيب ديدگي شديدي مواجه شده و تقريبا پنج ماه است که نتوانسته براي اين تيم به ميدان برود. آسيب ديدگي هندرسون به شکلي است که بعضي از رسانه‌هاي انگليسي از احتمال خداحافظي اين بازيکن از فوتبال سخن به ميان آورده‌اند. خود اين بازيکن نيز به نوعي به اين موضوع اشاره کرده است.
هندرسون در اين زمينه گفت: متاسفانه بايد بگويم هنوز درماني براي آسيب ديدگي‌ام پيدا نکردم. پزشکان هيچ جواب روشني به من ندادند. تحمل اين درد برايم غير ممکن است. بعضي اوقات سوزشي در ناحيه مچ پا احساس مي‌کنم که خيلي اذيتم مي‌کند.
کاپيتان ليورپول ادامه داد: اين آسيب ديدگي حتي زمان خواب هم مرا آزار مي‌دهد.پيش از اين وقتي مصدوم مي‌شدم، مي‌دانستم چه زماني قرار است به ميدان برگردم اما اکنون به هيچ وجه معلوم نيست.کمي وضعيتم بهتر شده است اما هنوز خوب نشدم و نمي‌دانم اين آسيب ديدگي تا چه زماني قرار است ادامه داشته باشد.
آسيب ديدگي هندرسون به چند سال قبل برمي‌گردد و اکنون بار ديگر بازگشته است. حالا مشخص شده است که چرا الکس فرگوسن، سرمربي وقت منچستريونايتد در نهايت حاضر نشد اين بازيکن را جذب کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن