تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه 8 بازی پلی‌استیشن 2 برای PS4


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عرضه 8 بازی پلی‌استیشن 2 برای PS4




سونی در بلاگ پلی‌استیشن لیستی از هشت عنوان بازی ارایه داده که تا ساعاتی دیگر در اروپا و آمریکا قابل دانلود خواهند بود.





مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: سونی در بلاگ پلی‌استیشن لیستی از هشت عنوان بازی ارایه داده که تا ساعاتی دیگر در اروپا و آمریکا قابل دانلود خواهند بود.


8 بازی پلی‌استیشن 2 برای PS4 عرضه می‌شوند



اگر به خاطر داشته باشید چند هفته پیش سونی تایید کرده بود که بازی‌های پلی‌استیشن 2 را به پلی‌استیشن 4 خواهد آورد. حالا خبر خوب این است که سونی رسما لیست اولیه از این بازی‌ها را اعلام کرده که به زودی می‌توان آنها را خریداری و دانلود کرد. البته نکته‌ی مایوس‌کننده این است که پلی‌استیشن 4 از دیسک PS2 این بازی‌ها پشتیبانی نخواهد کرد. بنابراین دیسک‌های پلی‌استیشن 2 شما به درد نخواهند خورد.

سونی در بلاگ پلی‌استیشن لیستی از هشت بازی را منتشر کرده که شامل عنوان‌های Dark Cloud، Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto: San Andreas، Rogue Galaxy The Mark of Kri، Twisted Metal: Black و War of the Monsters می‌شود. قیمت آنها هم از 9.99 دلار تا 14.99 دلار است.


8 بازی پلی‌استیشن 2 برای PS4 عرضه می‌شوند



سونی همچنین اشاره می‌کند که عنوان‌های دیگر هم به زودی آماده خواهند شد؛ عنوان‌هایی مثل  PaRappa the Rapper 2 و The King of Fighters 2000. وضوح جلوه‌های بصری این بازی‌ها به 1080p ارتقا داده شده و گذشته از این، از ویژگی‌های امروزی مثل Remote Play و اشتراک روند بازی پشتیبانی می‌کنند.

همه‌ی این ویژگی‌ها عدم پشتیبانی از دیسک پلی‌استیشن 2 را تایید می‌کنند، چرا که همه‌ی این بازی‌ها با ویژگی‌های مدرن بازسازی شده‌اند.






تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن