تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیلاب راه ارتباطی 6 روستای پلدختر را قطع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سیلاب راه ارتباطی 6 روستای پلدختر را قطع کرد
نورالدین درمنان با بیان اینکه سیلاب راه ارتباطی شش روستای پلدختر را قطع کرده است، اظهار داشت: براثر بارش شدید باران روستای پای پل زید شهرستان پلدختر در محاصره سیل قرار گرفته به طوری که آب به داخل خانه‌های این منطقه واردشده و مردم به ناچار خانه‌های خود را ترک و به محل امن پناه بردند.


وی با اشاره به اینکه پل ارتباطی منطقه زیودار دچار آب گرفتی شده و راه روستاهای این منطقه نیز قطع‌شده است، افزود: گردنه سخت گذر دهلیج در بخش شرقی شهرستان پلدختر دچار آب‌گرفتگی شده است.فرماندار پلدختر بابیان اینکه در پی وقوع سیلاب حادثه امدادگران به محل اعزام و در حال آماده‌باش هستند، عنوان کرد: تاکنون اطلاعاتی از میزان خسارت وارده به باغات انجیر منطقه زیودار در دست نیست.وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران شهرستان مانند شهرداری، آب و فاضلاب، برق در آماده‌باش کامل هستند، بیان کرد: به علت شدت بارندگی اخیر و بالا آمدن سطح رودخانه کشکان برای مراقبت به روستاییان و اهالی ساکن در حاشیه رودخانه کشکان هشدار داده‌ شده است.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن