تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايتاليا خود را براي قراردادهاي نفت و گاز با ايران آماده مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
ايتاليا خود را براي قراردادهاي نفت و گاز با ايران آماده مي‌کند موج - مدير عامل شرکت اني گفت: پس از معرفي مدل جديد قراردادهاي نفت و گاز ايران در هفته گذشته، اين شرکت ايتاليايي خود را براي مشارکت در پروژه‌هاي انرژي ايران آماده مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت اني اعلام کرد: ايتاليا خود را براي قراردادهاي نفت و گاز با ايران پس از پايان تحريم‌ها آماده مي‌کند.
کلوديو دسکالزي گفت: ما بايد قراردادهاي جديد را به خوبي درک کنيم زيرا آن‌ها تازه رونمايي شده‌اند و بايد با شرايط ميدان‌هاي نفتي تطبيق داده شوند؛ اين مسائل بايد کنار هم گذاشته شوند و ما بايد تضمين‌ها را بهتر درک کنيم.
وي افزود: ما بايد اين مسائل را بررسي و درباره آن‌ها با طرف ايراني بحث کنيم؛ يک بررسي عميق براي اين کار لازم است.
هفته گذشته، نمايندگان شرکت‌هاي بزرگ نفتي از ۴۵ کشور جهان، در آيين رونمايي از قراردادهاي جديد نفتي حضور يافتند.
دسکالزي درباره بازگشت به ايران گفت: شرکت ما بايد اطلاعات بيشتري درباره گزينه‌هاي موجود به دست بياورد و با توجه به زمان باقيمانده تا پايان تحريم‌ها، به پرسش‌هايي بسيار بايد پاسخ داده شود.
مدير عامل اني گفت: با توجه به اين‌که سرمايه‌گذاري ما در سطح ميلياردها دلار خواهد بود و به‌ويژه با شرايط کنوني افت قيمت نفت، ما ترجيح مي‌دهيم که سرمايه را در جيب خود نگه داريم و خرج نکنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن