تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروز برخي بي‌سليقگي‌ها در اجاره مستغلات مساجد شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰ق.ظ)
بروز برخي بي‌سليقگي‌ها در اجاره مستغلات مساجد شهر تهران موج - رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران از بروز برخي بي‌سليقگي‌ها در اجاره مستغلات مساجد شهر تهران تأکيد کرد: مستغلات مساجد نبايد به هر شغل و صنفي کرايه داده مي‌شود؛ چرا که شرايط برخي مشاغل تناسبي با فضاي فرهنگي مسجد ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين عبدالمقيم ناصحي درباره برخي حواشي که ناشي از اجاره مستغلات مساجد به وجود آمده است به اجاره برخي از اين فضاها به رستوران‌ها اشاره کرد و گفت: تصور کنيد خانمي به همراه فرزندش به مسجد بيايد اما بوي چلوکباب به‌واسطه اين رستوران‌ها در فضاي مسجد باشد و اين مادر توان خريد اين غذا را هم نداشته باشد که اين موضوع درست نيست؛ زيرا اثرات نامطلوبي براي مسجد به همراه دارد.
حجت‌الاسلام ناصحي با اشاره به اينکه اخيرا بلند کردن صداي موسيقي در باشگاه در حالي که در طبقه بالا مراسم ختم برگزار مي‌شود، منجر به بروز درگيري در يکي از محلات تهران شده، خاطرنشان کرد: گاهي حاشيه‌هاي واگذاري و اجاره مراکز تجاري وابسته به مسجد مورد اعتراض مردم است، اما؛ شهرداري نمي‌تواند به استفاده خاص از مساجد ورود پيدا کند، بلکه اين موضوعاتي است که حتما بايد از سوي امناء مسجد يا امام جماعت در اداره کردن اين مراکز مورد توجه قرار گيرد.
وي با اشاره به اينکه تاکنون شهرداري تهران بيش از صد باب مسجد احداث کرده است، تأکيد دارد: مديريت شهري در بافت تمامي مساجد شهر تهران ورود پيدا کرديم و اين بدان معنا است که در تجهيز و تکميل مساجد از باب سخت‌افزاري و نرم‌افزاري حرکت کرده‌ايم.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران همچنين اعلام کرد: متوليان واقعي و اصلي مساجد مردم هستند و اگر شهرداري تهران در زمينه ساخت و تجهيز و حمايت از مساجد حضور دارد تنها به معناي نوعي کمک است، اما؛ اصل کار در دست مردم بوده و در اين راستا بايد از مردم قدرداني کنيم که در ساخت مساجد اهتمام ويژه‌اي دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن