تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد بيش از 200 هزار شغل براي زنان در ارتش آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
ايجاد بيش از 200 هزار شغل براي زنان در ارتش آمريکا موج - پس از ايجاد بيش از 200 هزار شغل نظامي براي زنان در ارتش آمريکا توسط پنتاگون، کاخ سفيد از امکان مراجعه زنان براي استخدام در تمامي پست هاي ارتش خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري موج، سخنگوي کاخ سفيد اعلام کرد ما در نظر داريم اين طرح را در کنگره با نمايندگان در ميان بگذاريم تا اگر نياز به اصلاحات و يا تغييراتي دارد، پس از دريافت ديدگاه‌هاي آن‌ها به انجام برسانيم.
طبق قانون خدمت نظامي آمريکا، مردان 30 روز پس از 18 سالگي در اين سيستم ثبت‌نام مي‌کنند و تا 26 سالگي در آن باقي مي‌مانند. آن‌ها در زمان جنگ مي‌توانند فراخوانده شوند. در صورت عدم اجراي اين کار، 250 هزار دلار جريمه مي‌شوند ضمن آنکه از مشاغل دولتي و مزاياي خدمات دولتي محروم مي‌شوند.
در اين راستا پس از ايجاد 220 هزار شغل نظامي براي زنان که شامل نقش‌هاي رزمي نيز مي‌شود، کاخ سفيد از امکان استخدام زنان در ارتش در مشاغل جديد خبر داد.
اشتون کارتر، وزير دفاع ايالات‌متحده، در اين رابطه گفت: بر اساس مشاغل جديد زنان مي‌توانند به ماموريت هايي اعزام شوند و نقش‌هايي بپذيرند که تا قبل از اين امکانش براي آنان مهيا نبود.
اوباما ضمن تقدير از اين تصميم پنتاگون گفت: اين اقدام ارتش آمريکا را قوي‌تر مي‌کند.
در سال 1981 دادگاه عالي آمريکا نقش‌هاي رزمي و عملياتي را براي زنان در ارتش حذف کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن