تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت تظاهرات در مکزیک/وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
تظاهرات در مکزیک/وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا
تظاهرات در مکزیک، وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا و اولین فراخوان تظاهرات علیه رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین از مهمترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: تظاهرات در مکزیک/وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، تظاهرات در مکزیک، وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا و اولین فراخوان تظاهرات علیه رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین از مهمترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است. مشروح این اخبار در زیر آمده است. ***********
اتحادیه اروپا برای احیای مذاکرات با مرکوسور ابراز تمایل کرد رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که پس از انتصاب رئیس‌جمهور جدید و لیبرالیست آرژانتین برای منصب ریاست جمهوری این کشور، اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات با سازمان مرکوسور ابراز تمایل کرد.
اولین فراخوان تظاهرات علیه رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین صادر شد رسانه آرژانتینی «پلازا دمایو» گزارش داد که انجمن بشردوستانه «مادران میدان ماه می» در آرژانتین همزمان با روی کار آمدن رئیس‌جمهور منتخب این کشور، علیه وی تظاهرات خواهند کرد.
دبیرکل «اوناسور»:آمریکا استقلال آمریکای لاتین را به رسمیت بشناسد/ دیگر با آمریکا سازش نخواهیم کرد رسانه ونزوئلایی «تله سور» به نقل از دبیرکل اتحادیه ملت‌های آمریکای جنوبی اعلام کرد که آمریکا باید استقلال منطقه آمریکای لاتین را به رسمیت بشناسد تا با موانع بزرگی روبرو نشود.
کاراکاس اظهارات مقام آمریکایی را مداخله‌جویانه، بی‌ادبانه و دروغ خواند رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که وزیر امور خارجه ونزوئلا اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره رهبر یکی از باندهای خلافکار مرتبط با اپوزیسیون ونزوئلا را مداخله‌جویانه، بی‌ادبانه و دروغ خواند.
مادورو: ونزوئلا راست‌گرایان را شکست خواهد داد رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» به نقل از رئیس جمهور ونزوئلا گزارش داد که ونزوئلا در مقابله علیه اقدامات بی‌ثبات کننده اپوزیسیون پیروز خواهد شد.
بازداشت سناتور برزیلی، کنگره برزیل را مبهوت کرد رسانه کوبایی «پرنسا لاتینا» گزارش داد که بازداشت یکی از سناتورهای برزیلی به جرم دست داشتن در پرونده فساد شرکت نفتی «پتروبراس»، کنگره برزیل را مبهوت کرده است.
روسیه و پاناما به دنبال تحکیم روابط دیپلماتیک رسانه کوبایی «پرنسالاتینا» گزارش داد که سفیر پاناما ارائه اعتبارنامه خود به رئیس جمهور روسیه را آغازی برای برقراری روابط دو جانبه بین دو کشور دانسته است.
شبکه انتقال برق ونزوئلا مورد حمله گروه‌های خلافکار قرار گرفت 4 نقطه از شبکه انتقال برق ونزوئلا در طول هفته گذشته مورد حمله گروه‌های خلافکار قرار گرفت.
مردم پورتوریکو خواستار لغو قوانین ساحلی این کشور از سوی آمریکا شدند مردم پورتوریکو خواستار لغو قوانین ساحلی اعمال شده در این کشور از سوی آمریکا هستند.
موج حمایت آرژانتینی‌ها از روزنامه‌نگار حامی مردم فلسطین به راه افتاد بر اساس گزارش‌ها میزان حمایت مردم آرژانتین از «کارلوس آزنارز» روزنامه‌نگاری که با شکایت «هیأت نمایندگی انجمن‌های یهودی آرژانتین» به دلیل حمایت از مردم فلسطین به دادگاه احضار شده، افزایش یافته است.
پلیس مکزیک با معلمان معترض به قانون ارزشیابی آموزشی درگیر شد خیابان‌های «اوآکساکا» در جنوب مکزیک به صحنه درگیری بین پلیس ضدشورش و معلمانی که به شیوه ارزشیابی آموزشی در این کشور معترض بودند، تبدیل شد.
وضعیت فوق‌العاده در 10 شهر مرزی ونزوئلا اعلام شد دادگاه عالی ونزوئلا اعلام کرد بر اساس دستور «نیکلاس مادورو»، در 7 شهر استان «زولیا» و 3 شهر استان «آپوره» در مرز مشترک با کلمبیا وضعیت فوق‌العاده اعلام شده است.
کلمبیا نیروهای نظامی خود را تقویت می‌کند وزیر دفاع کلمبیا اعلام کرد دولت این کشور در نظر دارد پس از امضای توافقنامه صلح با نیروهای مسلح انقلابی(فارک)، ظرفیت نیروهای نظامی و پلیس خود را تقویت کند.
طرح اپوزیسیون برای ناآرامی 5 هزار بازار؛ مردم برای مبارزه با «ماکری» آماده‌اند نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا گفت: راست‌گرایان و طرفداران اپوزیسیون به دنبال خرابکاری در 5 هزار بازار روز این کشور هستند.
وزیر خارجه اسپانیا: «ماکری» می‌تواند توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اروپا و مرکوسور را احیا کند رسانه ونزوئلایی «تله سور» به نقل از وزیر امور خارجه اسپانیا اعلام کرد که رئیس جمهور منتخب آرژانتین می‌تواند مذاکرات توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اروپا و (مرکوسور) را احیا کند.
وزیر خارجه ونزوئلا: آمریکا به دنبال بر هم زدن انتخابات پارلمانی در ونزوئلاست رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» به نقل از وزیر امور خارجه ونزوئلا گزارش داد: آمریکا در تلاش است تا با انجام اقدامات بی‌ثبات‌کننده در ونزوئلا، انتخابات مجلس این کشور را تحت تأثیر قرار دهد.
نزاع زندانیان در گوآتمالا 6 کشته برجای گذاشت رسانه مکزیکی «لا خورنادا» گزارش داد که بر اثر یک نزاع خونین در بین زندانیان یکی از زندان‌های گوآتمالا 6 نفر کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.
«سیولی» پرونیسم‌های آرژانتین را به اتحاد فراخواند رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که کاندیدای مغلوب حزب حاکم آرژانتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، «پرونیسم»‌های آرژانتین را به اتحاد فراخوانده است.
ابراز نگرانی کوبا از نحوه مدیریت آمریکا در زمینه مهاجرت رسانه کوبایی «کوبادباته» گزارش داد که مقامات کوبا از سیاسی‌کاری آمریکا در نحوه مدیریت خود در زمینه مهاجرت ابراز نگرانی کرده‌اند.
برزیل با اخراج ونزوئلا از «مرکوسور» مخالفت کرد رسانه کوبایی «کوبادباته» گزارش داد که دولت برزیل با پیشنهاد رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین مبنی بر اخراج ونزوئلا از جمع کشورهای عضو بازار مشترک جنوب (مرکوسور) مخالفت کرده است.
شمار کشته‌شدگان درگیری در زندان گوآتمالا به 17 نفر رسید رسانه مکزیکی «لا خورنادا» گزارش داد که شمار کشته‌شدگان درگیری بین زندانیان یکی از زندان‌های گوآتمالا به 17 تن رسیده است.
«ماکری» خواستار تبرئه خود از اتهام استراق سمع شد رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین خواستار تبرئه خود از اتهام استراق سمع و جاسوسی شده است. انتهای پیام/

http://fna.ir/3P7QEO





94/09/14 - 10:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن