تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813204826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام داور در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: برترین داور لیگ برتر را برای حضور در انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال انتخاب می کنم.
به گزارش مشرق ، مسعود عنایت در مورد شکایت از علی حنطه سرمربی استقلال اهواز گفت: داور در دیدار استقلال اهواز و فولاد به سود تیم حنطه مرتکب اشتباه شد و باید بازیکن تیم استقلال اهواز را بعد از خطای پنالتی اخراج می کرد. با این حال شنیدم که قصد داشتند که در بیرون از ورزشگاه نیز رضا کرمانشاهی داور مسابقه را کتک بزنند.
رئیس دپارتمان داوری در مورد آرام شدن فضای داوری کشور گفت: بله خوشبختانه فضا آرام شده و با این حال گاهی اوقات می بینیم که یکباره اتفاقی پیش می آید و مشکلاتی ایجاد می شود.
عنایت درمورد حق الزحمه داوران در لیگ برتر گفت: حق الزحمه داوران نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه به موقع هم پرداخت نمی شود. فکر می کنم هر داور برای قضاوت در لیگ برتر 750 هزار تومان دستمزد بگیرد.
وی در مورد وضعیت اکرمی داوری که نتوانست تست الیت را با موفقیت بگذراند گفت: اکرمی به ما گفته به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده نتوانسته تست را تا پایان بدهد و قرار است سال آینده دوباره در همین کلاس داوری شرکت کند و شانس دارد که دوباره داور الیت شود.
رئیس دپارتمان داوری در مورد حضور نماینده داوران در مجمع انتخاباتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
کدام داور در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کند؟






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن