تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه عملیات مسلحانه ضد صهیونیستی در کمتر از سه روز


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: انتفاضه سوم فلسطین که 65 روز از آغاز آن می گذرد، وارد مبارزه مسلحانه شده است و فلسطینی ها علاوه بر عملیات استشهادی تاکنون چندین عملیات مسلحانه انجام داده اند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع فلسطینی، گزارش های منتشر شده از سرزمینهای فلسطین و اراضی اشغالی حاکی از این است که همزمان با افزایش موج عملیات شهادت طلبانه و مقاومتی ملت فلسطینی در هفته های اخیر و تدوام انتفاضه که امروز وارد شصت و پنجمین روز شده است، کرانه باختری و قدس به سمت مسلح شدن حرکت می کند به طوری که در روزهای اخیر شاهد عملیات ضد صهیونیستی از طریق تیراندازی توسط فلسطیان و همچنین کشف اسلحه در مناطق مختلف کرانه بودیم و این مسلحانه شدن انتفاضه چیزی است که مقامات رژیم صهیونیستی به شدت از آن هراس دارند.
در تازه ترین مورد، شب گذشته مبارزان فلسطینی یک خودروی نظامی صهیونیستی را در شرق نوار غزه به رگبار بستند. همچنین صبح دیروز مبارزان فلسطینی به سمت خودروی صهیونیست ها در نزدیکی شهرک یهودی نشین کوخاو یعقوب در شرق رام الله تیراندازی کردند.
روز پنجشنبه نیز یک مورد تیراندازی دیگر صورت گرفت که دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و مجری عملیات استشهادی نیز خود هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.
از زمان آغاز انتفاضه قدس تاکنون جوانان فلسطینی بارها عملیات هایی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قدس ]
سه عملیات مسلحانه ضد صهیونیستی در کمتر از سه روز






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.qodsna.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن