تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت سير قطارها از ايران به ترکيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
آخرين وضعيت سير قطارها از ايران به ترکيه موج - مديرکل سرمايه‌گذاري امور بين‌الملل شرکت راه آهن با بيان اينکه سير قطارهاي باري به ترکيه مثل گذشته ادامه دارد، گفت: اعزام قطارهاي مسافري زماني از سر گرفته مي‌شود که دولت ترکيه امنيت قطارها را تضمين کند.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس نظري درباره آخرين وضعيت سير قطارها از ايران به ترکيه گفت: با توجه به اينکه طرف ترک همچنان نتوانسته براي برقراري امنيت قطارهاي مسافري تضمين دهد، سير قطارهاي مسافري به اين کشور متوقف است.
وي با يادآوري اينکه در پي انفجارهاي صورت گرفته در مسير قطار تهران - آنکارا در مرداد امسال حرکت اين قطار و قطار تبريز - وان متوقف شده است، افزود: ارتباط ما با مقامات ترک برقرار است به محض اينکه شرايط مهيا شود، خدمات‌دهي قطار تهران - آنکارا و تبريز - وان در بخش مسافري از سر گرفته خواهد شد.
مديرکل سرمايه‌گذاري امور بين‌الملل شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران درباره سير قطارهاي باري به ترکيه توضيح داد: البته حرکت قطارهاي باري به مقصد ترکيه با يک وقفه کوتاه دو الي سه روزه پس از وقوع حادثه مردادماه به شکل عادي درآمد و هم اکنون نيز در جريان است. يادآور مي‌شوم اين سير عادي قطارهاي باري با ديپلماسي قوي و تأکيد طرف ايراني بر تأمين امنيت قطارها برقرار شد.
وي يادآور شد: در آن مقطع حرکت کاميون‌هاي ايراني نيز به ترکيه دچار مشکل شده بود به همين دليل حرکت قطارهاي باري براي حمل کالا براي ما اهميت فراواني داشت که خوشبختانه با تعامل صورت گرفته سير قطارهاي باري به ترکيه از سر گرفته شد.
هشتم و نهم مرداد امسال قطار مسافري آنکارا به تهران بين دو ايستگاه سوورن و گنچ، همچنين قطاري که براي بازگرداندن مسافران از ترهان راهي مسير آنکارا شده بود، مورد حمله تروريستي قرار گرفت.
رسانه‌هاي داخلي ترکيه در خبرهاي خود PKK را در مورد اين انفجارها مقصر دانستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن