تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامکی: کارمان به سقوط نمی‌کشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بادامکی: کارمان به سقوط نمی‌کشد
کاپیتان پدیده اعتقاد دارد بزرگترین مشکل تیمش تعطیلات پیاپی لیگ و همچنین مصدومیت بازیکنان است.

حسین بادامکی در مورد افت تیم پدیده نسبت به اول فصل به "ورزش سه" گفت: ما 2 مشکل بزرگ داریم؛ یکی این است که تا می‌آییم به روند خوبمان برسیم لیگ تعطیل می شود و این کار ما را بسیار سخت کرده است. دو بازی انجام می‌دهیم و لیگ 20 روز تعطیل می‌شود. نکته دوم این است که دست ما از نظر بازیکن بسته است و مصدومیت گاه و بیگاه بچه‌ها کار را سخت می‌کند.

او ادامه داد: شما اگر بازی‌های ما را دیده باشید، روندمان خوب است اما روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم که این موضوع ما را کمی اذیت کرده است. ما در هیچ بازی‌ای از نظر شکل بازی مشکلی ندارم و فقط اشتباهات بچگانه باعث می‌شود که نتوانیم نتایج ایده‌آل بگیریم.

کاپیتان پدیده در مورد شکست برابر ذوب‌آهن هم می‌گوید: نه ذوب‌آهن و نه هیچ تیم دیگری که ما را شکست داده از نظر شکل بازی برتری نسبت به ما نداشته است. مشکلمان این است که روی اشتباه فردی گل می‌خوریم. برابر ذوب‌آهن هم 3 اشتباه کردیم و 3 گل خوردیم.

او در مورد شرایط خطرناک پدیده هم می‌گوید: مطمئن باشید کار ما به سقوط نمی‌کشد، مطمئنا در بازی‌های بعدی کمتر اشتباه خواهیم کرد و به روند خوبمان می‌ رسیم. شکل بازی‌ها ما خوب است و مطمئنا کارمان به روزهای آخر نخواهد کشید.

بادامکی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در مورد شرایط این تیم هم می‌گوید: من فکر می‌کنم پرسپولیس تیم خوبی است البته این تیم با تساوی برابر نفت کمی از هدفش دور شد اما مطمئن باشید این تیم جزو مدعیان جدی قهرمانی است. مطمئنا پرسپولیس این فصل حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد اما طرفداران باید اجازه بدهند این تیم در آرامش به کارش ادامه بدهد.

غلامحسین بادامکی پدیده مشهد

ارسال به تلگرام


15:57  1394/09/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن