تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803245703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس و خبرگان از 26 و 28 آذرماه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آغاز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس و خبرگان از 26 و 28 آذرماه
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی وزارت کشور، ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ترتیب از 26 و 28 آذرماه سال‌جاری انجام می‌شود


سعید شبستری در جلسه ستاد انتخابات استان با تبیین جدول زمانی انتخابات سالجاری بر مبنای برنامه‌های وزارت کشور گفت: ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
 
وی ابراز کرد: کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری با مراجعه به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار، چهار نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس شش در چهار، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت‌نام حضوری اقدام کنند.
 
وی اظهار کرد: در اجرای ماده 45 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 21 آیین‌نامه اجرایی آن، ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه، 28  آذرماه سالجاری تا پایان روز جمعه، چهارم دی ماه به مدت هفت روز انجام خواهد شد.
 
شبستری تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند در مدت‌های تعیین شده با همراه داشتن مدارک ذیل به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابی، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.
 
اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر از آن، اصل شناسنامه عکس‌دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن، 10 قطعه عکس سه در چهار با زمینه روشن، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی (برادران) مدارکی است که به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برای ثبت‌نام کاندیداها مورد نیاز است.
 
شبستری ابراز کرد: فرمانداران و تمام مسئولان مربوطه باید مطابق قانون، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی و سیاسی کاندیداها را رصد کرده و مطابق قانون با این افراد برخورد کنند.
 
وی ادامه داد: بارها تاکید کرده‌ایم که منافع ملی را بر منافع گروهی و حزبی ترجیح داده و با افرادی که حریم و خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌کنیم.
 
شبستری با بیان اینکه برخی از کاندیداها به خاطر اینکه در جامعه عرض اندام کنند، مطالبی به دور از انتظار می‌گویند تصریح کرد: مستند سازی اقدامات کاندیداهای احتمالی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد انتخابات استان است. پس از تهیه مستندها، آنها را به مقامات قضایی و هیئت‌های اجرایی ارسال می‌کنیم که طبیعتا این موارد در تایید صلاحیت کاندیداها موثر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: برخی کاندیداها فکر می‌کنند با تخریب افراد می‌توانند موقعیت خوبی برای خود در جامعه کسب کنند در حالی که چنین نیست. کاندیداها باید توانمندی‌های خودشان را در زمان قانونی خود به مردم تبیین کنند.
شبستری با انتقاد از افزایش نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرهای استان افزود: در نامه‌ای به شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دستور داده‌ایم که نباید بنرهایی که شائبه تبلیغاتی دارند در سطح شهرها و روستاها نصب شود.
 
به گفته وی برخی کاندیداها سیاه‌نمایی کرده و عملکرد دولت را به صورت غیرمنصفانه نقد و حتی تخریب می‌کنند.
شبستری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها باید در قبال چنین سیاه‌نمایی‌ها، عملکرد دولت در طول دو سال گذشته را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند. معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخشی از سخنان خود افزود: از افراد عاقل و با تدبیر هر دو طیف سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا دعوت می‌کنیم که وارد عرصه انتخابات شوند تا با برگزاری فضای رقابت سالم سیاسی، شاهد حضور افرادی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشیم که برای نظام مفید باشند. وی در بخشی از سخنان خود از اشخاصی که رای اولی هستند خواست تا در اسرع وقت نسبت به اخذ کارت ملی هوشمند اقدام کنند. جهانگیر اسکندر‌ن‍‍ژاد، فرماندار شهرستان ملکان نیز در این جلسه از آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تنش خبر داد. ظفر محمدی، فرماندار ویژه مراغه نیز بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه زمانب‌ندی وزارت کشور، اولویت‌های دولت تدبیر و امید برای برگزاری هر چه با شکوه انتخابات را پیش می‌بریم.
















تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن