تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید سرزده قائم مقام وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه، به طور سرزده از مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، ایرج حریرچی در این بازدید سرزده ابتدا از بیمارستان امام خمینی(ره) گرمسار سپس از مرکز بهداشتی درمانی شهدای شهرستان سرخه، مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان، پایگاه سلامت مهر شهرستان سمنان و در پایان از بیمارستان 164 تختخوابی در دست احداث شهرستان گرمسار بازدید کرد.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و مرکز کوثر از بخش های اورژانس، داخلی زنان، مردان و اتاق عمل، ICU و بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

حریرچی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این بازدید یک روزه چگونگی روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت و عملکرد اورژانس و نحوه ارایه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادیم و ضمن تبیین نقاط قوت و مثبت، رهنمودهای لازم را برای ارایه خدمات با کیفیت ارایه نمودیم.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تلاش زیادی برای ارایه خدمات مطلوب درمانی به مردم می کنند، گفت: ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن