تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 10 الي 15 هزار نفر به بيمارستان امام رضا (ع) مراجعه مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰ب.ظ)
روزانه 10 الي 15 هزار نفر به بيمارستان امام رضا (ع) مراجعه مي کنند موج - کسب عنوان بيمارستان برتر در زمينه هتلينگ و دريافت لوح تقدير از وزير محترم بهداشت، انجام 12 عمل پيوند مغز استخوان بدون عارضه و ساخت و تجهيز بخش 12 تختخوابي ICU با اعتباري بالغ بر يک و نيم ميليارد تومان از نقاط قوت اين بيمارستان است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مدير عامل بيمارستان امام رضا (ع) با اشاره به مطلب فوق در جمع مسئولين استان به برشمردن خدمات منحصر به فرد بيمارستان امام رضا (ع) پرداخت و گفت: اين مرکز در ابتدا 515 تخت داشته که اکنون 714 تخت مصوب دارد که با احتساب دياليز و اورژانس تعداد تخت ها به بيش از 841 تخت مي رسد. ضريب اشغال تخت در اين بيمارستان بعد از طرح تحول نظام سلامت به 83 درصد رسيده و زايمان طبيعي 8/2 درصد افزايش داشته است.
سروش با اشاره به موفقيت هاي بيمارستان امام رضا (ع) در عرصه سلامت گفت: کسب عنوان بيمارستان برتر در زمينه هتلينگ و دريافت لوح تقدير از وزير محترم بهداشت، انجام 12 عمل پيوند مغز استخوان بدون عارضه و ساخت و تجهيز بخش 12 تختخوابي ICU با اعتباري بالغ بر يک و نيم ميليارد تومان از نقاط قوت اين بيمارستان است.
وي از توسعه مرکز مهارتهاي باليني که يک بخش منحصر به فرد در دانشگاه هاي غرب کشور مي باشد و همچنين از بخش کاشت حلزون گوش و بهسازي و بازسازي سيستم تصفيه خانه فاضلاب خبر داد و گفت: ايجاد معاونت پژوهشي در مرکز که بتواند پشتوانه کارهاي تشخيصي درماني باشد و همچنين خريد تجهيزات سرمايه اي به نحوي که کليه خدمات تشخيصي در مرکز انجام شود و نيز سامان دهي محيط بيروني بيمارستان و پارکينگ را از پروژه هاي در دست اجراء براي ارتقاء خدمات اين بيمارستان دانست.
سروش يکي از مشکلات عمده بيمارستان را محدوديت در منابع مالي و نيز عدم وصول مطالبات بيمارستان از بيمه هاي پايه از ابتداي سالجاري دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن