تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815394471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه توانمند سازی مشاوران مدارس ناحیه 2 ارومیه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارگاه توانمند سازی مشاوران مدارس ناحیه 2 ارومیه برگزار شد سومین کارگاه توانمند سازی و توسعه شغلی مشاوران مدارس ناحیه 2 ارومیه با موضوع راهنمایی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ آذر ساعت 09:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، سومین کارگاه توانمندسازی و توسعه شغلی مشاوران مدارس ناحیه 2 ارومیه سال تحصیلی95-94 در سالن دبیرستان پسرانه شهید حبیب زاده با موضوع راهنمایی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور معاون پروررشی و تربیت بدنی ناحیه ؛ مدیر مرکز توانبخشی و اختلالات یادگیری ،کارشناسی مشاوره ناحیه 2 و مشاوران مدارس برگزارگردید
"رشید صفایی" معاون پرورشی ناحیه 2 ارومیه در این کارگاه با تأکید بر نقش مشاوران مدارس به عنوان دست و بازوی توانمند مدیران مدارس، اظهار داشت: کنکور به عنوان سد بزرگی در مقابل دانش آموزان است که باید توسط مشاوران مدارس شکسته شود.
وی همچنین به لزوم یاددهی درست اندیشیدن و روشهای صحیح مطالعه به دانش‌آموزان توسط مشاوران تاکید و اضافه نمود: باید فرهنگ‌سازی جایگاه مشاوره و نقش تاثیرگذار آن در کنکور توسط مشاوران صورت بگیرد.
صفایی در پایان بر اهمیت برنامه ریزی و اطلاع رسانی ویژه برای کنکور رشته‌های انسانی و فنی و حرفه ای تاکید داشت.
در این کارگاه مدیر مرکز توانبخشی و اختلالات یادگیری ناحیه 2 ارومیه نیز بر معرفی خدمات این مرکز و مراحل ارجاع دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری به این مرکز توضیحاتی را به مشاوران ارائه نمود .
درادامه کارگاه ، کارگروه های تخصصی به بررسی و ارائه مطالب در موضوعات ضرورت مشاوره تحصیلی در مدارس، افت تحصیلی و روشهای مقابله ، اظطراب امتحان و تکنیک های مقابله با آن و انگیزش تحصیلی پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن