تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تعزیه خطبه خوانی حضرت زینب(س) درروستای گلکی تنگستان برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرمانده سپاه تنگستان در این آیین گفت: نهضت کربلا و پیام گهر بار امام حسین(ع) با خطبه های حیدری حضرت زینب (س) در شام تکمیل شد تا طنین ندای رسوایی یزید و یزیدیان شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، به همت حوزه حضرت معصومه(س) و پایگاه مقاومت ام البنین روستای گلکی تنگستان و با حضور هنرمندان تعزیه خوان روستای عالی حسینی آیین خطبه خوانی حضرت زینب برگزارشد.
فرمانده سپاه تنگستان در این آیین گفت: نهضت کربلا و پیام گهر بار امام حسین با خطبه های حیدری حضرت زینب (س) در شام تکمیل شد تا طنین ندای رسوایی یزید و یزیدیان شود.
سرهنگ محمد علی ملاکی گفت: اگر دیروز حضرت زینب نقش بی بدیل خود را به خوبی ایفا کرد امروز نیز به تاسی از آن بانوی بزرگوار اسلام زنان مسلمان ایران اسلامی باید زینب وار در صحنه باشند و از کیان اسلام حفاظت و حراست کنند.
وی تصریح کرد: همه حوادث کربلا و بعد از آن دانشگاه انسان سازی و تاسی از آموزه های نهضت کربلا نجات بخش بشریت خواهد بود و انسان با حرکت در راه امام حسین (ع) و پیمودن مسیری که متصل به سیره و منش اهل بیت باشد به طور حتم سعادتمند خواهد شد.
ملاکی اظهار داشت: دشمنان اسلام نمی خواهند که نسل امروز بشریت نش آفرینان حوادث کربلا را بشناسند و برای این دسیسه شوم خود ساکت نخواهند نشست.
به همت حوزه حضرت معصومه(س) و پایگاه مقاومت ام البنین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن