تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین تکلیف 85 درصد زمین های دارای مشکل دانشگاه آزاد اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: تا پایان امسال حداقل 85 درصد زمین های دارای مشکل از جمله بدون سند یا معارض دار دانشگاه تعیین تکلیف می شوند.
دکتر شهرام لک سه شنبه در دهمین نشست اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان واحد اهواز در سرسرای اداری دانشگاه اظهار کرد: این زمین های مازاد برای فعالیت های اقتصادی دانش بنیان اختصاص می یابند و یا تغییر کاربری پیدا می کنند.
وی افزود: در حال حاضر 49 قطعه زمین مشکل دار با مساحت سه هزار و 332 هکتار وجود دارد که در مرحله گرفتن سند و یا اجاره به شرط تملیک و معارض دار هستند.
دکتر لک ادامه داد: در کمیته زیر مجموعه هیات امنا، این زمین ها برای حل مشکلات در حال بررسی هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تصریح کرد: در دهمین نشست هیات امنا، مسائلی از جمله تعیین تکلیف اراضی مازاد و بدون سند دانشگاه، فعالیت های سرمایه گذاری و طرح های اقتصادی دانش بنیان، فعال سازی پارک های علم و فناوری، طرح تشکیل کمیته خیرین و شبکه آزمایشگاهی سراسر دانشگاه ها مطرح شد.
کارشناس بخش آموزش دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان نیز در این نشست گفت: در حال حاضر 119 هزار و 322 دانشجوی دانشگاه آزاد در خوزستان تحصیل می کنند و 42 درصد سهم آموزش عالی استان را دارد.
ایمان ریاضی افزود: تعداد مراکز تحقیقاتی ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن