تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود 2هزار آموزگار درسطح استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان با کمبود دو هزار آموزگار روبروست.
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اکبر پناهی روز سه شنبه در جلسه معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید با کمبود این تعداد آموزگار برای مدارس استان روبرو بودیم که بخشی از آن با استفاده از نیروهای پیش دبستانی که با آموزش و پرورش همکاری داشتند، رفع شد.
وی تصریح کرد: با این وجود اطلاع نداشتن این دسته از معلمان از مسائل آموزشی و سیاست های آموزش و پرورش، مشکلاتی را در انجام فعالیت های آموزشی به دنبال دارد که این از دغدغه های آموزش و پرورش است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش تصریح کرد: همکاری سایر نهادهای خدماتی و اداری با این وزارتخانه برای بهبود و توسعه فعالیت های آن ضروری است.
وی با بیان اینکه بیش از 98 درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق پرسنل این وزارتخانه می شود، گفت: کمبود اعتبار کفاف حقوق پرسنل این وزارتخانه را نمی دهد و بخش اندکی از این اعتبار نیز باید صرف فعالیت فرهنگی، اداری و خدماتی شود که این امر محدودیتی جدی برای این وزارتخانه است.
پناهی بر ضرورت تعامل آموزش و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن