تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم شدن تمهیدات ایمنی و ترافیکی در محورهای خوزستان برای بازگشت زائران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: تمهیدات و اقدامات ایمنی جاده ای برای جابه جایی زائران انجام شده است و در 1 روز اخیر شاهد بازگشت جمعی از زائران بودیم و در تلاش هستیم زمینه بازگشت آسان و بدون ترافیک زائران را در مرز شلمچه و چذابه فراهم کنیم.
سرهنگ قاسم قدرتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر ، اظهار داشت: بار خروجی زائران از گذرگاه های مرزی کاهش یافته است بر همین اساس در روزهای آینده موج بازگشت زائران را مشاهده می کنیم.
وی افزود: در 1 روز اخیر شاهد بازگشت جمعی از زائران بودیم و در تلاش هستیم زمینه بازگشت آسان و بدون ترافیک زائران را در مرز شلمچه و چذابه فراهم کنیم.
رئیس پلیس راهور خوزستان، عنوان کرد: هم اکنون بخشی از جابه جایی زائران در مرز شلمچه به وسیله قطار از مرز تا خرمشهر در حال انجام است و قطارهایی برای جابه جایی زائران از خرمشهر به تهران هم پیش بینی شده است.
وی گفت: برای تسهیل در حمل ونقل زائران، اخیراً تعداد قابل توجهی اتوبوس در نقطه صفر مرزی مستقر شدند تا زائران را از مرز به مقصد خود منتقل کنند.
قدرتی، بیان کرد: هواشناسی برای امروز و فردا کاهش دما و بارندگی را پیش بینی کرده است در همین راستا تمهیدات و اقدامات ایمنی جاده ای برای جابه جایی زائران صورت گرفته است.
وی در توصیه ای به زائرانی که با خودروی شخصی به مرزهای خوزستان سفر کردند، اظهار داشت: زائران پیش از رانندگی استراحت کافی در محل های اسکان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
فراهم شدن تمهیدات ایمنی و ترافیکی در محورهای خوزستان برای بازگشت زائران






چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن