تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما:دستیابی به توافق هسته ای بدون همراهی متحدان امکان نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران – ایرنا- باراک اوباما گفت ، دستیابی به توافق هسته ای با ایران نتیجه رهبری آمریکا بود با این حال آمریکا بدون همراهی و حمایت متحدان خود قادر به دستیابی به این توافق نبود.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری آمریکا که روز سه شنبه درحاشیه نشست تغییرات آب و هوا در پاریس پایتخت فرانسه سخن می گفت، افزود: ما باید این راه را رهبری می کردیم با این حال در نهایت به خاطر اینکه ما به این توافق دست یافتیم و متحدان و شرکای خود را همراه کنیم توانستیم به هدفی دست پیدا کنیم که به تنهایی قادر به دستیابی به آن نبودیم این مساله درباره تغییرات جوی نیز صدق می کند.
وی ادعا کرد: در دوران واکنش به شیوع بیماری ابولا، دیگر کشورها تا زمانی که ما تاسیسات لازم را در آنجا برپا کردیم قادر به اقدام نبودند. این مساله درباره حصول اطمینان درباره جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای نیز صادق بود.
اوباما با اشاره به دیدگاه سیاست بین المللی در کشورش گفت: ایفای نقش رهبری آمریکا دردنیا به اعزام نیرو خلاصه می شد اما من در دوره ریاست جمهوری تلاش کردم که با تغییر این دیدگاه اینگونه القاء کنم که رهبری ما درجایی است که ما بیشترین تاثیر را می گذاریم و جایی که ما بیش ازهمه تاثیرگذار هستیم جایی است که ما تلاش می کنیم جهان را برای برخورد با یک مشکل مشخص سازماندهی دهیم.
وی افزود: ما یکی از بزرگترین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
اوباما:دستیابی به توافق هسته ای بدون همراهی متحدان امکان نداشت






چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن