تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812982165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پای صحبت وزنه برداران بعد از سفر هیوستون


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پای صحبت وزنه برداران بعد از سفر هیوستون
رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان، باناکامی ایرانی ها به پایان رسید اما حرف های هر یک از ملی پوشان پس از بازگشت به ایران قابل توجه است.
   به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان، با ناکامی ایرانی ها به پایان رسید و تنها دلخوشی ایران کسب یک مدال نقره کیانوش رستمی بود.


 حرف های هر یک از ملی پوشان پس از بازگشت از سفر هیوستون به ایران را از نظر می گذرانیم.



پای صحبت وزنه برداران بعد از سفر هیوستون



رستمی: خوشحالم دست خالی برنگشتیم


ملی پوش وزنه برداری كشورمان گفت: در رقابت های جهانی موفق به كسب مدال شدم و خوشحالم دست خالی به كشور بازنگشتم. این مسابقات از سطح كیفی بالایی برخوردار بود و وزنه برداران خوبی حضور داشتند و خدا را شكر توانستم مدال نقره وزن 85 كیلو گرم را كسب كنم از این بابت خوشحالم. 


وی در پایان خاطرنشان كرد: مسابقات المپیک را پیش رو داریم كه در سال 2016 در شهر ریودوژانیرو برگزار خواهد شد كه باید با آمادگی كامل به مصاف حریفان رفته و در مسابقات ظاهر شویم. 


هاشمی: سطح مسابقات در حد بالایی بود


علی هاشمی، ملی پوش وزنه برداری گفت: سطح رقابت های قهرمانی جهان در آمریكا ایده آل بود و وزنه برداران حرفه ای زیادی حضور داشتند.در این مسابقات انتظار واقعی مردم همان كسب مدال بیشتر بود که محقق نشد، ما هم دوست داشتیم مدال بیشتری كسب كنیم ولی شرایط به گونه ای رقم خورد كه نتوانستیم موفق باشیم، سطح مسابقات بسیار ایده آل و بالا بود.
  
وزنه بردار 94 كیلوگرم كشورمان گفت: شركت كنندگان در این مسابقات توانستند ركوردهای خوبی بزنند كه ركورد وزنه برداران از 56 كیلوگرم آغاز و تا فوق سنگین ادامه داشت.



توكلی: انتقادهای مطرح شده دور از انصاف است


سرمربی تیم ملی وزنه برادری كشورمان گفت: نقدهایی كه درباره عملكرد ملی پوشان مطرح می شود به دور از انصاف است و كارشناسی شده نیست، سرمربی تیم ملی را بعد از گذشت پنج یا شش ماه گوشه رینگ بگذارند و مورد نقد قرار دهند. 


وی در ادامه افزود: عملكرد تیم ملی خوب نبود اما بازیكنان در حد بضاعت تلاش خود را انجام دادند، در این بین كیانوش رستمی وزنه بردار 85 كیلوگرمی كشورمان عملكرد خوبی به نمایش گذاشت، اگر نواب هم مدال می گرفت 6 سهمیه المپیك را كسب می كردیم.  


توكلی خاطر نشان كرد: زمانی که اتفاق بدی در تیم رخ می دهد تمامی عملكردهای مثبت زیر سوال می رود، وقتی ورزش دچار چالش می شود عده ای شمشیر را از رو می بندند. 


مرادی: از عملكرد ملی پوشان راضی نيستم  


علی مرادی، رئيس فدراسيون وزنه برادري كشورمان گفت : از عملكرد بازيكنان راضی نيستم و روند نسبی بوده است، اين عملكرد رضايت بخش نبود بايد احساس انضباط تيمی در كل مجموعه بيشتر حاكم شود.


وی در ادامه افزود : اين فراز ونشيب ها وآسيب ديده گی ها جزئی از ورزش حرفه ای است اين تجربه تلخ به كادر فني كمك خواهد كرد كه تمرينات بيشتر شده و جوانان مستعد به وزنه برداری گرايش يابند .


مرادی عنوان كرد : بدون شک شرايط نگران كننده است و اين داشته هاي وزنه برداری است، بخش نوجوانان و جوانان در گذشته رها شده و فاقد پشتوانه است . متاسفانه عده ای از قهرمانان ما را باز نشسته كردند كه می توان به سهراب مرادی اشاره كرد كه در صورت شركت در مسابقات جهانی با مدال برمی گشت . ما با فدراسيون جهانی در حال تعامل و رايزنی هستيم .


رئيس فدراسيون وزنه برداری گفت : مسابقات بين المللی جام فجر يكی از گزينش های المپيک برزيل است كه 13 خرداد 95 برگزار خواهد شد با توجه به اتمام محروميت مرادی در 9 خرداد همين سال ميتواند در رقابتها شركت كند، وی همچنين می تواند در مسابقات پان امريكن كه چند روز بعد از مسابقت فجر برگزار می شود شركت كند و محمدرضا براری می تواند در مسابقات قهرمانی آسيا شركت كند.


وی ادامه داد : عملكرد رستمی راضی كننده بود، درمان بهداد سليمی نيز پی گيری خواهد شد و اميدواريم به مسابقات المپيک برسد.


مرادی درپايان خاطر نشان كرد : حسين توكلی با جديت به كار خود ادمه مي دهد بايد از وزنه برادری حمايت شود تا به جايگاه شايسته خود در جهان دست يابد و مربی خارجی كه نقش مشاور تيم را داشته از تيم ملی جداشد كادر فنی همين تركيب بوده و به احتمال قوی مشاور اضافه می شود .



نصیر شلال: وزنه روی دستانم نمی ایستاد


نواب نصیر شلال، نایب قهرمان المپیک لندن گفت: در مسابقات جهانی کم کاری نکردم اما وزنه‌ها روی دستانم نمی ایستاد.


وی درباره اوت شدن خود در مسابقات جهانی وزنه برداری بیان کرد: من تمام تلاشم را در مسابقات انجام دادم و کم کاری هم نداشتم حتی در روز مسابقه خوب بودم اما برخلاف المپیک لندن که وزنه ها بر روی دستانم می ایستاد، در مسابقات جهانی اینطور نبود.


 نایب قهرمان المپیک لندن ادامه داد: بالاخره در ورزش حرفه ای چنین چیزهایی وجود دارد. یک زمانی شرایط و بدن خوب است اما باز هم نمی توان نتیجه گرفت اما زمانی که شرایط مناسب نیست و انتظار نتیجه خوب نداری عملکرد خوبی بدست می آید. اگر روز مسابقه وزنه ها نمی افتاد می توانستم مدال بگیرم.


نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که باید نگران وضعیت وزنه برداری در المپیک بود؟ گفت: باید امیدوار بود و همه کمک کنند تا بتوانیم در المپیک هم موفق باشیم.











بازگشت تيم ملي وزنه برداري+فيلم
   
انتهای پیام/ *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

















اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بازگشت تيم ملي وزنه برداري+فيلم
رئیسی: برای وزنه برداری پشتوانه سازی نشده است
آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از ۱۴ آذر
بازگشت تیم ملی وزنه‌بردازی از آمریکا
موسوی: رقابت‌های دو و میدانی خوزستان، فرصتی برای ثبت رکورد است
دستی که خالی بود!
سهمیه های المپیکی وزنه برداری جمعه اعلام می شود





۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن