تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803968167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور شهردار تبریز برای تحول منطقه غرب نیم قرن عقب ماندگی قابل قبول نیست/ ایجاد شهرک توریستی شهیدبهشتی در تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دستور شهردار تبریز برای تحول منطقه غرب
نیم قرن عقب ماندگی قابل قبول نیست/ ایجاد شهرک توریستی شهیدبهشتی در تبریز
شهردار کلانشهر تبریز با صدور دستورات ویژه برای ایجاد تحول در شهرک شهیدبهشتی و قراملک در غرب تبریز گفت: نیم قرن عقب ماندگی در این مناطق قابل قبول نیست.

خبرگزاری فارس: نیم قرن عقب ماندگی قابل قبول نیست/ ایجاد شهرک توریستی شهیدبهشتی در تبریز



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تبریز، صادق نجفی در بازدید از شهرک شهید بهشتی، اظهار داشت: در شهرکی 27 هکتاری با قدمت 55 ساله که ظرفیت‌های بالایی برای تبدیل شدن به منطقه‌ای توریستی دارد، باید مشکلات به صورت اساسی حل شود.
وی با تاکید بر اینکه باید با زمان‌بندی مناسب به گفته‌ها و وعده‌ها عمل کنیم، افزود: برای ساخت شهرکی مدرن، مطابق با نیازها، معیارها و استانداردهای روز دنیا، همکاری و پیشقدمی هیئت امنا و خود اهالی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه تلاش شهرداری برای ایجاد راه‌های دسترسی و خروج این منطقه از بن‌بست است، ادامه داد: ضمن مطالعه و بررسی کافی مشاوری توانمند انتخاب و برای بازآفرینی این محل با هدف افزایش ارزش افزوده و ایجاد شرایط اجتماعی و فیزیکی لازم ایجاد شود.
نجفی گفت: هیئت امنا با بررسی نظرات اهالی برای توسعه شهرک تصمیم بگیرند و در مسیر اصلاح کمبودها و تامین نیازهای شهرک برای اجرای طرح و برنامه‌های اصلاحی مدیریت شهری را همراهی و حمایت کنند.
وی با اشاره به اینکه در بودجه سال بعد اعتباری برای اصلاح معابر شهرک شهید بهشتی در نظر گرفته می‌شود، افزود: با تحویل تمام اماکن عمومی به شهرداری تبریز، زمینه ایجاد خدمات رفاهی، تجاری و تفریحی ایجاد می‌شود تا در مسیر ترانزیتی جاده سنتو بتوان شهید بهشتی را به شهرکی توریستی و جذاب تبدیل کرد.
شهردار تبریز تاکید کرد: شهرک شهید بهشتی در تبریز موقعیت بسیار خوبی دارد اما باید با کمک فکر علمی و منطقی برای توسعه این محل قدم برداریم.
وی خاطرنشان کرد: در مسائل عمومی گفته‌های همه قابلیت اجرایی ندارد، اجرای افکار متنوع و متفاوت در مدیریت و اداره شهر امکان‌پذیر نیست.
شهردار تبریز تصریح کرد: تاکید داریم همه نقاط شهر وابسته و هم راستا باهم پیش برود در کنار احداث پارک بزرگ تبریز باید شهرکی توریستی و زیبا در مسیر جاده سنتو با فرهنگ مدرن شهرنشینی داشته باشیم.
سیاوش مکانی، شهردار منطقه 6 نیز در این دیدار گفت: شهرک 27 هکتاری شهید بهشتی با قدمت 55 ساله، با 1102 واحد نزدیک به 6 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.
وی در تشریح عملیات خدماتی و عمرانی این شهرک گفت: شهرداری منطقه شش 250 میلیون تومان اعتبار برای احداث جدول و 150 میلیون تومان نیز برای آسفالت، معابر شهرک شهید بهشتی هزینه کرده است.
مکانی با بیان اینکه شهرک شهید بهشتی بیش از 4 هزار اصله درخت دارد، گفت: نصب ست ورزشی یا زمین بازی، کاشت 8 هزار مترمربع چمن از طرف شهرداری و جمع‌آوری روزانه 3 تن زباله از محدوده شهر شهید بهشتی از جمله اقدامات خدماتی شهرداری منطقه 6 در این شهرک است.
شهردار منطقه 6 تبریز، اظهار داشت: به لحاظ قانونی در محلات محصور امکان خدمات دهی شهرداری وجود ندارد، اما بنا به دستور دکتر نجفی شهردار تبریز برای رفاه حال اهالی در شهرک شهید بهشتی برخی طرح‌های عمرانی و خدماتی انجام شده است.
محمدحسین جعفری، عضو شورای شهر تبریز هم در این دیدار گفت: شهردار تبریز پیش از این نیز با طرح مشکلات شهرک شهید بهشتی اصرار داشته‌اند که این شهرک شایسته توسعه و خدمات بیشتری و زندگی عالی است.
وی با تاکید بر اینکه این شهرک مستعد در مسیر جاده ترانزیتی ظرفیت‌های خوبی دارد و توجه ویژه شهردار به مناطق کم برخودار برای توسعه تبریز و جذب سرمایه‌گذار می‌تواند باعث تحول باشد، تصریح کرد: متاسفانه محدودیت‌های قانونی شهرداری را برای ارائه خدمات ارزنده در تنگنا قرار می‌دهد.
جعفری با تاکید بر اینکه زمینه این توسعه و ایجاد زمینه با همکاری و حمایت خود مردم میسر خواهد بود، ادامه داد: اراده کافی در شهرداری وجود دارد، اما در این شهرک تا حدودی اختلاف نظر وجود دارد که این مسئله می‌تواند مانع توسعه و خدمات‌دهی باشد.
وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای شهرک شهید بهشتی افزود: شهرداری نیز به نبود داروخانه، پزشک، درمانگاه، بانک، خدمات اتوبوسرانی، راه‌های دسترسی، امکانات خدماتی، تجاری، تفریحی و... آگاه است اما مردم باید با همفکری و همدلی و اتحاد در ایجاد اتفاق بزرگ خدماتی، شهرسازی و تبدیل به محلی توریستی با مدیریت شهر همراه شوند. انتهای پیام/60002/ع

http://fna.ir/DBXWU2





94/09/10 - 13:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن