تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي هدفمند طرح انضباط شهري در معابر بازار تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴ب.ظ)
مدير عامل شرکت شهربان خبر داد: اجراي هدفمند طرح انضباط شهري در معابر بازار تهران موج - مدير عامل شرکت شهربان گفت: دامنه طرح انضباط شهري معابر بازار تهران را به ديگر نقاط شهر که داراي اين آلودگي هستند تعميم خواهيم داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالقاسم چيذري اظهار داشت: خوشبختانه طرح انضباط شهري در معابر بازار تهران «حدفاصل چهارراه گلوبندک تا چهارراه سيروس» به صورت هدفمند و منظم در حال اجراست و همه روزه شاهد تقدير و تشکر کسبه و شهرونداني که از اين محدوده گذر مي‌کنند هستيم.
مدير عامل شرکت شهربان افزود: تميز دادن بساط گستران نيازمند از سودجو و همچنين اجراي طرح انضباط شهري فوق به بهترين نحو ممکن از دغدغه‌هاي اصلي مديريت شهري است و براي تحقق اين مهم تمام امکاناتمان را بسيج نموده‌ايم.
وي ادامه داد: با يک کار ميداني و اطلاعاتي دقيق بيش از بيست محدوده در شهر تهران که داراي آلودگي معبر مي‌باشند را شناسايي نموده‌ايم و براي تک تک اين نقاط برنامه خاص داريم.
چيذري افزود: پس از اتمام اين طرح، ديگر بساط گستران سودجو در هيچ نقطه از شهر تهران جايي نخواهند داشت.
وي با تشکر از يگان حفاظت شهرداري تهران و نيروي انتظامي که در انجام هر چه بهتر اين طرح شرکت شهربان را ياري نموده‌اند، خاطرنشان ساخت: معاون محترم خدمات شهري شهرداري تهران اصلي‌ترين محور اين طرح انضباط اجتماعي بودند که انصافا با تمام دغدغه‌ها و مشکلات حوزه خدمات شهري، اين موضوع را به صورت ويژه مديريت مي‌کردند.
مدير عامل شرکت شهربان در ادامه گفت: تمام تلاش همکارانم در مجموعه شرکت شهربان، برقراري هر چه بهتر انضباط شهري و توجه بر حفظ کرامت شهروندان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن