تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم منتخب هفته سيزدهم ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴ق.ظ)
تيم منتخب هفته سيزدهم ليگ برتر موج- استقلال خوزستان، صبا و تراکتور سازي با دو نماينده در تيم منتخب هفته در بين تيم‌هاي ديگر بيشترين نماينده را دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، هفته سيزدهم با برد فولاد، تراکتورسازي، صباي قم، استقلال خوزستان، گسترش فولاد همراه شد اما استقلال با تساوي برابر سايپا همچنان صدرنشين است و استقلال خوزستان هم امتياز با تيم صدرنشين در جايگاه دوم قرار دارد.
استقلال اهواز نيز با شش امتياز در انتهاي جدول قرار دارد. با هم تيم منتخب هفته سيزدهم را مرور مي‌کنيم.

دروازه‌بان:عليرضا بيرانوند
بيرانوند پس از دوري چند هفته‌اي به صلاحديد منصوريان جايگزين شيخ ويسي درون دروازه شد و توانست عملکرد درخشاني درون دروازه نفت داشته باشد و يکي از عوامل اصلي گرفتن يک امتياز براي نفتي‌ها باشد. اخباري، سليمي و پرويز کريمي نيز در بازي‌هاي تيمشان خوب بودند اما عملکرد درخشان بيرانوند ما را بر آن داشت تا بيرانوند را به عنوان دروازه‌بان تيم منتخب بنويسيم.

مدافعان:مهرداد جماعتي
مهرداد جماعتي که چند هفته‌اي را به دليل مصدوميت دور از ميادين بود در دقيقه ٤٦ به زمين آمد و ضمن يک بازي خوب توانست با گل تساوي بخشش فولاد را به بازي برگرداند. فولاد توانست با برد برابر استقلال اهواز يک پله در جدول صعود کند.

محمد ايران‌پوريان
تراکتورسازي در يک ديدار مهم در انزلي توانست با نتيجه ١-٠ پيروز از زمين بيرون بيايد، ايرانپوريان بايک بازي قابل قبول در انزلي در برد تيمش سهيم بود، او يکي از خوب‌هاي روز گذشته تراکتور بود.

موسي کوليبالي
استقلال خوزستان در فاز دفاعي فوق‌العاده کار کرده است و تنها ٤ گل در ١٢ بازي خورده است. زوج کوليبالي و طيبي اين بار برابر راه آهن موفق عمل کردند اما به ناچار يکي از آنها را در تيم منتخب قرار داديم.

هافبک دفاعي: ابوالفضل ابراهيمي
کاپيتان و مهره‌ي اصلي تيم علي دايي در ميامه ميدان توانست در مشهد گل اول تيمش را بزند و در ميانه زمين ميدان داري کند. نقش ابراهيمي در بالانشيني تيم صبا بسيار مشهود و پر رنگ است.

هافبک نفوذي: مهدي زبيدي
ستاره جوان و آينده دار استقلال خوزستان که از ميانه راه به اين تيم آمده است در بازي‌هاي قبلي هم پنالتي گرفته بود و هم پاس گل داده بود، او در بازي با راه آهن پاس خسوس را به گل دوم تيمش تبديل کرد، گلي که مي‌تواند کانديدا بهترين گل ليگ هم بشود.

مهدي ترابي
در شب بازگشت استقلال با تساوي به صدر جدول يکي از خوب‌هاي سايپا در اين بازي مهدي ترابي بود. هافبک جوان و ملي پوش سايپا با فرارهايي که از دو طرف زمين داشت مدافعان استقلال را آزار داد و چند فرصت خلق کرد که هم تيمي‌هايش از دست دادند. علاوه بر آن ترابي زمينه‌ساز گل تساوي سايپا بود.

فريد بهزاد کريمي

کريمي پس از ترک تراکتور سازي به صبا بازگشته است و در همان بازي اول توانست دو پاس گل زيبا بدهد. پاس‌هاي گل زيباي کريمي که زمينه ساز اصلي برد تيمش بود باعث شد به تيم منتخب هفته راه پيدا کند.

مهاجم: داريوش شجاعيان
مهاجم تيم گسترش فولاد پس از آنکه چند وقتي انتقاد سرمربي تيمش قرار داشت، مقابل سپاهان خوب بازي کرد و پاس گل تيمش را هم داد.

مسعود حسن زاده
مسعود حسن زاده با دو گلي که براي ذوب آهن به ثمر رساند بيشترين سهم را در پيروزي اين تيم و بازگشت به رده سوم جدول داشت. حسن زاده با اين دو گل در جدول آقاي گل‌ها چهار گله شد و به هفته‌هاي آينده براي نزديک شدن به کورس آقاي گل‌ها اميدوار شد.

حمزه يونس
مهاجم خارجي تراکتوري‌ها که نتوانسته بود در هفته‌هاي اول جاي ادينيو، موتور گلزني تراکتور را پر کند کم کم جاي خود را پيدا مي‌کند و گل سه امتيازي او برابر ملوان يک پيروزي شيرين و مهم را براي تراکتورسازي و توني رقم زد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن