تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری مرودشت خبر داد مرودشت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست فرمانداری مرودشت خبر داد
مرودشت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد
سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: بسترها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در این شهرستان آماده شده است.

خبرگزاری فارس: مرودشت آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرسول زارع صبح امروز در کارگاه آموزشی، توجیهی کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری و بخشداری‌های این شهرستان که با حضور مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری فارس و بخشداران مرودشت در فرمانداری تشکیل شد از انتخابات به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی یاد کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و به‌ دور از حاشیه موجب حضور حداکثری، اقتدار نظام و ایجاد امید در دل مردم خواهد شد.
وی ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات را عاملی دیگر برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و ایجاد یأس در دل دشمن عنوان کرد و افزود: برگزاری انتخابات بر مبنای قانون هیچ حقی را از مردم ضایع نخواهد کرد.
سرپرست فرمانداری مرودشت یکی از فرآیندهای حساس و مهم در امر برگزاری انتخابات را حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و با اشاره به برگزاری دو انتخابات بزرگ در اسفندماه امسال تصریح کرد: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم مانند مخابرات و تجهیزات رایانه‌ای مهیا است.
محمد سهرابی مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری فارس نیز در این کارگاه آموزشی از برگزاری انتخابات اسفندماه امسال به‌صورت الکترونیکی و نیمه‌الکترونیکی در این استان خبر داد و اضافه کرد: کمیته فناوری و اطلاعات در قالب ستاد برگزاری انتخابات این استان تشکیل‌شده که از این طریق فعالیت‌ها و کاستی‌های مختلف در این حوزه بررسی و رصد خواهد شد.
به گزارش فارس، در این کارگاه آموزشی کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان مرودشت آموزش‌های لازم را در مورد برگزاری انتخابات فرا گرفتند. انتهای پیام/2448/و20

http://fna.ir/VGQIBI





94/09/10 - 10:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن