تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علمی;تمام لحظات زندگی امام حسین(ع) برای ما درس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمیته امر به معروف و نهی از منکر آذربایجانشرقی تشکیل جلسه داد; علمی;تمام لحظات زندگی امام حسین(ع) برای ما درس است معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در کمیته امر به معروف و نهی از منکر گفت: زندگی اباعبدا...( ع ) در تمام لحظات درسهایی برای ما دارد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ آذر ساعت 09:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،طاهر علمی در نشست کمیته استانی امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به واقعه عاشورا، گفت: زندگی امام حسین ( ع ) سرمایه ای ارزشمند و الگوی شایسته و ماندگار برای همه انسانهاست. وی افزود: زندگی اباعبدا...( ع ) در تمام لحظات درسهایی برای ما دارد حتی لحظات آخر نیز با درسی ماندگار در اهمیت نماز و عبادت، جایگاه این مهم دینی را به ما نشان داد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان نقش تحقیق و پژوهش را تمامی حوزه ها بویژه امر به معروف و نهی از منکر تعیین کننده دانست و افزود: تنها با تحقیق و پژوهش می توان جایگاه و ضرورت وجودی بحثی را در ابعاد مختلف به همگان شناساند.
علمی خاطر نشان کرد : این واجب دینی مقابله با آفتهای فردی و اجتماعی است که اگر درست اجراء نشود سایر اهداف و برنامه های اجتماعی و دینی دچار اختلال خواهد شد.
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان در حوزه پرورشی و فرهنگی در پایان اضافه کرد: همه موظف به پرداختن به این مهم هستیم و بهترین جایگاه و مکان برای نتیجه گیری مناسب در این بخش مدارس و مراکز تعلیم و تربیت است.
در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص عملیاتی نمودن مباحث مربوط به این حوزه، راهکارهای عملی رفع موانع و مشکلات بررسی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن