تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر/ حال و هوای ۲ میلیون زائر ایرانی در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر/ حال و هوای ۲ میلیون زائر ایرانی در عراق


دانایی فرد رئیس ستاد اربعین ایران در عراق گفت: ۲ میلیون زائر ایرانی از مرزهای شمالی و جنوبی وارد عراق شده اند و زائران از مرز شلمچه و چزابه وارد عراق شوند. حسن دانایی‌فر، سفیر ایران در بغداد و رئیس ستاد اربعین ایران در عراق  در گفتگو با پیشخوان خبر شبکه خبر در خصوص وضع گذرگاه های مرزی در عراق گفت:2 میلیون زائر ایرانی در عتبات عالیات کاظمین، کربلا، نجف و حتی سامرا حضور دارند. امروز با توجه به ازدحام زائران  مشکلاتی در مرز مهران به وجود آمد  و به همین خاطر درخواست تقاضای کنترل بیشتر را داشتیم. وی تاکید کرد: زائران از مرز چزابه و شلمچه استفاده کنند.



دانایی فر افزود: زائران پس از عبور از گیت ها، توسط وسایل نقلیه که بخش خصوصی، دولت عراق و جمهوی اسلامی ایران تدارک دیده اند به محل های مورد نظر انتقال می یابند.

او در خصوص مسیرهای پیاده روی زوار هم گفت: 2 میلیون زائر ایرانی اکثرا از مناطق جنوبی به سمت کاظمین و نجف حرکت می کنند و از امروز حرکت زائران از نجف به کربلا اغاز شده است و از محور کاظمین - کربلاهم  شروع شده است تا  در روز چهارشنبه زائران از مسیرهای شمالی و جنوبی وارد کربلا شوند.

دانایی فر گفت: کربلا دارای ازدحام زیادی است و با توجه به تمهیدات که فراهم شده زائران مشکلاتی از نظر اسکان و تغدیه نخواهند داشت .

سفیر ایران در عراق افزود: محل هایی را برای درمان توسط هلال احمر در نظر گرفته شده است و مشغول دادن خدمات هستند.

دانایی فر گفت: نکته مهم برای ما انتقال زائران به ایران است. چهارشنبه بعدازظهر حجم زیادی از زائران می خواهند  به کشورمان برگردند و از این زائران در خواست می کنم که اگر بتوانند بازگشت خود را به پنجشنبه و جمعه انتقال دهند تا ازدحام این افراد را نداشته باشیم.



رئیس ستاد اربعین ایران در عراق افزود: با سازمان دهی مفصلی که  در 5  قرارگاه در شهرهای  بصره ، چزابه ، کاظمین ،کربلا و نجف انجام شده است ، کارهای کنسولی مربوط به گمشدکان، مجروحین، مدارک گمشده و هر حادثه ای که برای زائران اتفاق بیافت در این قرارگاه ها رسیدگی می کنند. در سامرا نیز دفتری را به صورت شبانه روی برای خدمت رسانی به زائران اماده داریم .
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن