تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823728169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران جايگاه مهمی درسياست خارجي یونان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ايران جايگاه مهمی درسياست خارجي یونان دارد
ايران جايگاه مهمی درسياست خارجي یونان دارد وزير خارجه يونان گفت: يونان سياست خارجي چند جانبه و فعالي را دنبال مي کند و ايران جايگاه مهمي در سياست خارجي يونان دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، نيکوس کوتزياس وزيرخارجه يونان در همايش ايران و يونان فرصت هاي کشف نشده گفت: ايران و يونان در زمينه هاي مختلف از فرهنگ و آموزش و عرصه هاي مختلف اقتصادي از توريسم تا صنعت دارويي، انرژي و حمل و نقل باهم همکاري کنند. 
 
کوتزياس از برنامه خود براي ديدار با وزراي نيرو، نفت و راه و شهرسازي در سفر خود به تهران نيز خبر داد. 
وزير خارجه يونان يادآور شد: در جريان ديدار با وزير امور خارجه ايران طرح همکاري را پيشنهاد کردم که دربردارنده همه حوزه ها باشد.
 
کوتزياس با اشاره به تجربه و تاريخ روابط طولاني و هزاران ساله دو کشور گفت: شايد اين روابط طولاني براي بسياري از دوستان ما قابل درک نباشد. وي خاطرنشان کرد: اقتصاد ايران و يونان در درجه بالايي مکمل يکديگر هستند و همين امر توسعه همکاري هاي دوطرف را تسهيل مي کند. 
 
وي با اشاره به نقش روابط اقتصادي در برقراري امنيت اظهار کرد: آنچه مهم است اين که تجار و بازرگانان بايد به اين همکاري ها ثبات ببخشند و ما نيز در همکاري، ثبات، آرامش و انسجام نشان دهيم. 
وزير خارجه يونان اضافه کرد: دستگاه سياست خارجي دو کشور مي توانند براي اين همکاري ها چارچوب هايي تعيين کنند که زمينه ساز باز شدن درها به رابطه بيشتر باشد و اين امر نيازمند صبر و شکيبايي دو طرف است.
 
 


منبع: ایرنا


94/9/9 - 13:30 - 2015-11-30 13:30:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن