تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798751423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خبر داد اعطای 640 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی بسیج سازندگی در زیرکوه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خبر داد
اعطای 640 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی بسیج سازندگی در زیرکوه
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از اعطای مبلغ 640 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با این میزان تسهیلات برای 60 نفر شغل ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس: اعطای 640 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی بسیج سازندگی در زیرکوه



به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، حسین میری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به بیان اقدامات انجام گرفته در بحث بسیج سازندگی پرداخت و اظهار داشت: امروز دشمن درصدد فاصله انداختن و ایجاد شکاف در بین اقشار مختلف جامعه است و یکی از اقداماتی که می‌تواند این فاصله را کاهش دهد، برگزاری اردوهای جهادی است.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با اهداف خاصی در مناطق محروم دنبال می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این اردو‌ها تاکیدات مقام معظم رهبری و پیروی از منویات ایشان در راستای برگزاری این اردوها است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه حس محرومیت توسط دانشجویان و دانش‎آموزان را از اهداف دیگر این اردو‌ها دانست و گفت: وقتی افرادی از پایتخت و شهرهای بزرگ به مناطق محروم اعزام می‌شوند، به طور ملموس محرومیت این مناطق را حس می‌کنند و با توجه به اینکه بیشتر شرکت‎کنندگان در اردوهای جهادی دانش‎آموز و یا دانشجو هستند و ممکن است در آینده جزء مسئولان کشور قرار گیرند، این امر در دراز مدت اثرات مثبتی در راستای محرومیت‎زدایی به همراه خواهد داشت.
میری مطالبه‌گری و انعکاس مشکلات به بالادست‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این اردو‌ها دانست و افزود: شاید انعکاس مشکلات به بالادست‎ها در توان مردم مناطق محروم نباشد و این امر می‌تواند توسط جهادگران به راحتی به مسئولان بالادست منعکس شود که بیان مشکلات مردم یکی از اثرات مثبت گروه‎های جهادی است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری هزار نفر به اردوی جهادی یک‎روزه، 100 نفر به اردوهای طرح هجرت و 50 نفر به اردوهای جهادی هفت روزه در مناطق محروم شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از اعزام 6 تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان در این مدت خبر داد و افزود: این تیم‌ها وظیفه ویزیت و درمان رایگان مردم مناطق محروم را برعهده داشته‌اند.
میری با بیان اینکه محرومیت شهرستان زیرکوه بیشتر از آن است که با یک اردوی جهادی از بین برود، خاطرنشان کرد: با این وجود اردوهای جهادی یک حرکت بسیار خوب و مثمرثمر در سطح شهرستان بود که علاوه بر رفع محرومیت بر روحیات مردم نیز اثرات مثبتی داشته است.
وی با بیان اینکه شناسایی و حل معضلات فرهنگی و رفع مشکلات عمرانی دو نگاه کلی به بحث اردوهای جهادی است، ‌افزود: در این ارتباط گروه‎های جهادی خواهر و برادر به مناطق محروم اعزام شده‌اند که گروه‎های خواهر بیشتر در مورد مسائل فرهنگی و اشتغال مشاغل خانگی و گروه‎های برادر در بحث پروژه‌های عمرانی به مردم خدمت‎رسانی کرده‌اند.
میری از اعطای 640 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: با این میزان تسهیلات برای 60 نفر شغل ایجاد شده است که این اعتبار بیشتر در بحث کارگاه‎های کوچک اقتصادی و زودبازده بوده است.
وی از تشکیل هشت هسته فلاحین در سطح شهرستان در راستای اشتغال‎زایی خبر داد و تصریح کرد: این هسته‌ها شامل زرشک، زعفران و عناب بوده که در آن مشکلات کشاورزان احصاء و با دعوت از کار‌شناسان و افراد با تجربه در راستای رفع این مشکلات اقدام می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با تاکید بر رعایت اقتصاد مقاومتی، گفت: یکی از مواردی که در کشور ما برروی زمین مانده است، اقتصاد مقاومتی است و تاکیدات مقام معظم رهبری هم بر این موضوع است. میری ادامه داد: اصل اقتصاد مقاومتی بر این است که در بین مردم فرهنگ‎سازی شود تا فرهنگ مصرف داخلی و بومی در جامعه نهادینه شود.
وی مهاجرت معکوس را یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات اصلی ما در بحث اشتغال‎زایی، انتقال شغل از مرکز شهرستان به محل زندگی افراد در روستاها است.
این مسئول ساخت خانه عالم در دو روستای سورند و شهر زهان، احداث‌ گلزار شهدای اردکول و کبودان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/69031/و با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

http://fna.ir/BWVO6A





94/09/09 - 13:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن