تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد خبرنگاران از روند احياي مجتمع کشت و صنعت لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۳ب.ظ)
بازديد خبرنگاران از روند احياي مجتمع کشت و صنعت لرستان موج - خرم آباد-صبح امروز خبرنگاران استان لرستان از روند احياي مجتمع کشت و صنعت اين استان بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي سرچشمه پور، مديرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروري لرستان در حاشيه بازديد خبرنگاران از اين مجتمع با اشاره به اينکه مجتمع کشت و صنعت در سه بخش کشاورزي، دامپروري و گردشگري فعاليت دارد گفت: شرکت کشت و صنعت و دام پرروي لرستان درسال 54 توسط وزارت کشاورزي وقت بانام مجتمع گوشت لرستان باهدف خريد و پرواربندي دام‌هاي مازاد عشاير آغاز به کارکرد و درسال 66 نيز به بانک ملي واگذار و بانام جديد شرکت کشت و صنعت و دام‌پروري لرستان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
وي افزود: اين مجتمع در يک دوره پنج تا هفت‌ساله در سه فاز تکميل و تجهيز مي‌شود و پروژه‌هاي اين شرکت در بخش دام‌پروري، کشاورزي، زنبورداري، باغداري و يک بخش بازاريابي و گردشگري فعاليت مي کنند.
وي افزود: ما با زيرساختي زير صفر آغاز به کارکرديم و روزبه‌روز در حال تلاش براي پيش برد اين کار هستيم و نهايت اين کار صادرات برون‌مرزي است که در کوتاه‌مدت حوزه خليج و درنهايت کشورهاي اروپايي را مدنظر داريم.
مديرعامل شرکت کشت و صنعت و دام‌پروري لرستان گفت: بخش دام‌پروري اين مجموعه شامل پرواربندي گوشتي گوسفند با ظرفيت 27 هزار رأس در دوره و پرواربندي گوشتي گوساله با ظرفيت 13 هزار رأس در دوره بوده است.
وي با اشاره به اينکه پرورش گوسفندان داشتي به منظور اصلاح نژاد، کاهش دنبه و چندقلوزايي در دستور کار قرار مي‌گيرد، اظهار داشت: اينجا قطب زنجيره توليد نهال است بنا شد انار و انگور و انجير را براي وزارت خانه تهيه کنيم بحث ملي اصلاح نژاد را طراحي کند.
سرچشمه پور بابيان اينکه در اين مجموعه کار پرورش مرغ تخم‌گذار، مرغ گوشتي و مرغ مادر انجام مي‌شود، افزود: در اين مجموعه اراضي زيادي براي باغداري وجود دارد که مقدار قابل‌استفاده آن به همکاري منابع طبيعي و سازمان جنگل‌ها و مراتع بستگي دارد.وي خاطر نشان کرد: در بخش گردشگري 600 هکتار اراضي جنگلي است که در بخش کوهستاني يک پيمانکار گرفتيم طرح مي‌زند که با تائيد مسئولان مربوطه قابل‌استفاده است.
وي بابيان اينکه در فاز اول زنجيره گوشت قرمز، فاز دوم مرغ داري‌ها و فاز سوم گاو شيري و لبنيات است، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده، زنجيره گوشت قرمز اين مجتمع تا پايان امسال 90 درصد آماده مي‌شود و در بحث مرغ داري از انتهاي 95 و اوايل 96 و گاو شيري اگر با برنامه‌ريزي پيش رويم از ابتداي 97 آغاز به کار مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن