تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرستان تاریخی بروجرد در آستانه تخریب + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره میراث فرهنگی بروجرد: دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد در آستانه تخریب است و این بنا در پیچ وخم ناکامی در میان ادارات متولی امر دست به دست می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبروجرد ، دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) یکی از قدیمی ترین دبیرستان های غرب کشور است که قدمتی نزدیک به 80 سال دارد.
دبیرستان امام خمینی(ره) بروجرد در دوران حکومت رضاخان به سال 1315 خورشیدی احداث شد و در سال 1377 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
این بنای شاخص تاریخی که در نوع خود کم نظیر است از زمره نخستین مراکز آموزشی استان لرستان است که در زمینی به وسعت حدود 14 هزار مترمربع احداث شده و دارای یک ساختمان دوطبقه به عنوان فضای آموزشی و کلاس های درس، سالن اجتماعات و فضای وسیع حیاط است.
روند بازسازی دبیرستان امام خمینی بروجرد در سال های اخیر در سایه بی توجهی مسئولان امر به کندی پیش رفته و در بسیاری از مواقع بازسازی این بنا نادیده گرفته شده به گونه ای که بخش هایی از این بنا هم اینک در حال تخریب است.
جمشید ابوالفتحی مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی در حوزه آموزش وپرورش، اظهارداشت: متولی مرمت و نگهداری دبیرستان امام خمینی (ره) بروجرد سازمان نوسازی مدارس است که تجهیز، مرمت و تعمیرات مدارس را بر عهده دارد.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دبیرستان تاریخی بروجرد در آستانه تخریب + عکس



دبیرستان تاریخی بروجرد در آستانه تخریب + عکس



دبیرستان تاریخی بروجرد در آستانه تخریب + عکس






دوشنبه ، ۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن