تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید امام جمعه یزد بر گسترش فرهنگ ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرهنگ ورزش باید در جامعه و بین آحاد مردم و جوانان ترویج شود .
به گزارش تابناک یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: فعالیت های فرهنگی و بخصوص اخلاق و ارزش های معنوی باید در ورزش روز به روز گسترش یاشد .
وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش بخاطر نوع مخاطبان از جایگاه ویژه ای برخوردار است بر برنامه ریزی برای گسترش فعالیت های فرهنگی تاکید کرد .
امام جمعه یزد گفت: توجه به موضوع جوانان و همچنین فعالیت فرهنگی ورزشی باید در کنار هم در عرصه این وزارتخانه مدنظر قرار گیرد .
ناصری در ادامه به ورزشکاران برجسته کشور و خصوصیات اخلاقی آنها اشاره و بر الگوگیری نسل جوان از قهرمانان و پهلوانان تاکید کرد .
وی با اشاره به اینکه اگر سجایای اخلاقی در میان ورزشکاران بنحو شایسته رشد نکند غرور و تکبر جای آن را می گیرد بر ارتقای مسائل فرهنگی تاکید نمود .
امام جمعه یزد گفت: ورزشکاران ایران باید همواره در کشورهای دیگر نمونه اخلاق و سرمشق برای دیگران باشند و این موضوع مهمی است .
ناصری همچنین بر بهره گیری هرچه بیشتر و بهتر از نظرات نخبگان و روحانیان در مباحث فرهنگی و ارزشی تاکید کرد .
وی به مسئله تماشاگران و حضور آنها در میادین ورزشی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن