تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت خالصانه به مردم هدف مشترک دستگاه های اجرایی


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: ااستاندار قزوین در دیدار با کارکنان دادگستری استان گفت: خدمت خالصانه به مردم باید هدف مشترک تمام دستگاه های اجرایی و قضایی باشد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سرویس اجتماعی  شاخص ، فریدون همتی در دیدار با کارکنان دادگستری استان قزوین با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم باید هدف مشترک تمام دستگاه های اجرایی و قضایی باشد، اظهار کرد: باید با استفاده از فرصت ها و همکاری سایر دستگاه ها در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش کنیم.
استاندار قزوین در ادامه ضمن تاکید بر همدلی و همزبانی بین دستگاه های اجرایی و قضایی افزود: بر سایه همفکری و تعامل، مسئولیت پذیری در بین دستگاه ها ایجاد می شود.
این مسئول با اعلام اینکه خوشبختانه تعامل و همراهی بین دستگاه قضایی و اجرایی در استان ها بیش از مرکز است بیان کرد: دستگاه قضایی ضامن دستگاه اجرایی است و بین اعضاء شورای تامین و دستگاه قضا باید تعامل و ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد چون بدون تعامل،همدلی و همکاری کارها پیش نمی رود.
همتی با اشاره به نقش سازنده دستگاه قضا در توسعه استان تصریح کرد: این دستگاه زمینه های قانونمند توسعه بیشتر را فراهم و موانع سرمایه گذاری را برطرف می کند.
در ابتدای این دیدار جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان هم گزارشی از برنامه ها و ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
خدمت خالصانه به مردم هدف مشترک دستگاه های اجرایی






یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن