تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاه‌برداري ۵۰۰ ميليون توماني به بهانه سرمايه‌گذاري در امر ساخت طلا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۳ب.ظ)
کلاه‌برداري ۵۰۰ ميليون توماني به بهانه سرمايه‌گذاري در امر ساخت طلا موج - کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي موفق شدند زن جواني را که به بهانه سرمايه‌گذاري در امر ساخت طلا، ۵۰۰ ميليون تومان کلاه‌برداري کرده بود را دستگير کنند. تحقيقات از متهم دستگير شده همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، اول آذر خانمي با مراجعه به کلانتري ۱۴۱ شهرک راه‌آهن به مأموران گفت: خانمي به نام پروين (۴۲ ساله) تحت عنوان سرمايه‌گذاري در زمينه طلاسازي اقدام به گرفتن ده‌ها ميليون تومان وجه نقد از من و بستگانم کرد، اما؛ پس از گذشت نزديک به يک سال اعلام کرد که ديگر قادر به پرداخت سود ماهيانه يا بازپرداخت اصل پول ما نيست.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «کلاه‌برداري» و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه ۵ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکي پس از حضور در پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حدود يک سال پيش خانمي که از چندي پيش با وي آشنا شده بودم يک روز اعلام کرد که در زمينه طلاسازي سرمايه‌گذاري کرده؛ با وعده دريافت سود ماهيانه حاصل از سرمايه‌گذاري، من هم مبلغ ۱۲ ميليون تومان پس‌اندازم را در اختيارش قرار دادم تا بتوانم هر ماه سود بگيرم. چندين ماه از پرداخت سود به صورت مرتب و در زمان مقرر گذشت و همين موضوع باعث شد تا من ساير بستگان خود را به اين خانم معرفي کنم. در مجموع بيش از ۲۰ نفر از بستگان سرمايه‌اي بالغ بر ۵۰۰ ميليون تومان به اين خانم تحويل دادند. چند ماهي، هيچ‌گونه مشکلي در خصوص پرداخت سود از سوي او وجود نداشت، اما؛ ناگهان از شهريور امسال او اعلام کرد که ديگر سود و يا اصل پولي را پرداخت نمي‌کند.
کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي با شناسايي محل سکونت متهم در منطقه شهران، اقدام به دستگيري متهم کردند و در تحقيقات تکميلي اطلاع پيدا کردند که هيچ‌گونه محل سرمايه‌گذاري با موضوع کارخانه طلاسازي مورد ادعاي متهم وجود خارجي نداشته است. در جريان بازجويي‌ها متهم دستگير شده اعتراف کرد که از قبل مبلغ ۲۰۰ ميليون تومان بدهي داشتم و با استفاده از اين شگرد اقدام به جمع‌آوري مبلغ ۵۰۰ ميليون تومان کردم بعد از پرداخت چند ماه سود به صاحبان پول‌ها وقتي ديگر نتوانستم به آن‌ها سود بدهم اعلام ورشکستگي کردم که با شکايت مالباختگان شناسايي و دستگير شدم.
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به کلاه‌برداري از مالباختگان، قرار قانوني از سوي مقام قضايي و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي ديگر شکات و مالباختگان در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن