تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی;گفت و گو ، تعامل و تفاهم می تواند وحدت اقوام مختلف را حفظ کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دوازدهمین اجلاس کنفرانس عمومی سازمان آیسسکو در باکو برگزار شد/ فانی;گفت و گو ، تعامل و تفاهم می تواند وحدت اقوام مختلف را حفظ کند دوازدهمین اجلاس کنفرانس عمومی سازمان اسلامی آموزشی ، علمی و فرهنگی (آیسسکو) با حضور رئیس جمهوری آذربایجان و هیات کشورهای عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی وزیر آموزش و پرورش کشورمان در باکو برگزار شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر ساعت 07:50

خبرگزاری پانا+فانی;گفت و گو ، تعامل و تفاهم می تواند وحدت اقوام مختلف را حفظ کند

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،علی اصغر فانی با تقدیر از تلاش های سازمان آیسسکو جهت ایجاد وحدت بین کشورهایاسلامی اظهارکرد: با توجه به جهت گیری آموزشی ، علمی و فرهنگی این سازمان ، به نظرمی رسد که این اجلاس و اجلاس های شبیه بتواند کشورهای مسلمان را هر چه بیشتر به همنزدیک کند .
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تجربیات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران درنزدیکی بیشتر بین اقوام و مذاهبی که در کشورمان زندگی می کنند ، نشانگر این است کهبا گفت و گو ، تعامل و تفاهم می توانیم در کنار هم دیگر زندگی کنیم.
وی خاطرنشانکرد: با این وحدتی که بین کشورهای مسلمان ایجاد خواهد شد ما امیدواریم که امت واحداسلامی بتواند به آن اهدافی که دین مبین اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام برای ماتعیین کرده نایل شویم .
فانی در باره چشم انداز همکاری ایران و جمهوری آذریجان درحوزه آموزش و پرورش به دیدار اخیر با همتای آذربایجانی در پاریس اشاره کرد و افزود: ایران آمادگی دارد تا تجربیات خود در حوزه آموزش و پرورش را در اختیار جمهوریآذربایجان قرار دهد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: با توجه به این کهوزارت آموزش در جمهوری آذربایجان شامل مدارس و دانشگاه ها می شود ما در زمینهدانشگاهی و تبادل استاد ودانشجو هم همکاری خوبی داریم و در آینده این همکاری میتواند توسعه پیدا کند .
گفتنی است که پاشایی مدیر کل آذربایجانشرقی بهمراه چند تناز مسئولین، وزیر آموزش و پرورش را در این سفر همراهی می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن