تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه «حافظان عاشورا» در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مسابقه «حافظان عاشورا» در این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد رسول رمضانی با بیان اینکه مسابقه «حافظان عاشورا» ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقه مذهبی با هدف آموزش و حفظ زیارت عاشورا در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.
معاون امور فرهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ادامه داد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) می توانند تا روز اربعین حسینی زیارت عاشورا را حفظ کنند و به دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مراجعه کنند.
حجت الاسلام و المسمین رمضانی با اشاره به اینکه به پنج نفر اول برگزیده این مسابقه «حافظان عاشورا» جوایزی اهدا می شود عنوان کرد: با توجه به استقبال فراوان شرکت کنندگان در سال گذشته، مسابقه «حافظان عاشورا» امسال هم در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.
انتهای پیام/ [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]

یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن