تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814918876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصد بعدي پپ كجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مقصد بعدي پپ كجاست؟
عزيمت سرمربي بايرن‌مونيخ به جزيره يا اسپانيا يك بار ديگر به سوژه اصلي رسانه‌هاي ورزشي اروپا تبديل شد. پپ گوارديولا همچنان براي تمديد قراردادش با بايرن دست‌دست مي‌كند و اين در حالي است كه احتمال نشستن او روي نيمكت منچسترسيتي هر روز قوت مي‌گيرد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


عزيمت سرمربي بايرن‌مونيخ به جزيره يا اسپانيا يك بار ديگر به سوژه اصلي رسانه‌هاي ورزشي اروپا تبديل شد. پپ گوارديولا همچنان براي تمديد قراردادش با بايرن دست‌دست مي‌كند و اين در حالي است كه احتمال نشستن او روي نيمكت منچسترسيتي هر روز قوت مي‌گيرد.
پپ گوارديولا روزهاي خوبي را در مونيخ سپري مي‌كند. بايرن با اختلاف نسبت به ساير مدعيان صدرنشين بوندس‌ليگاست و از اين حيث سرمربي اسپانيايي حاشيه امن خوبي دارد. با اين وجود شرايط ايده‌آل پپ در سرزمين ژرمن‌ها هنوز اين مربي را براي تمديد قرارداد متقاعد نكرده است. گوارديولا كه تابستان 2013 هدايت بايرن را برعهده گرفت، قراردادش با اين تيم در پايان همين فصل به اتمام مي‌رسد. نكته جالب اينكه سران بايرن براي تمديد قرارداد با پپ بارها پيشنهاد مذاكرات جدي را داده و از او خواسته‌اند به ادامه همكاري بلندمدت با باواريايي‌ها فكر كند، اما گوارديولا هر بار به بهانه‌اي از نشستن پشت ميز مذاكره طفره رفته، موضوعي كه اين روزها شايعات زيادي را به همراه داشته است.
 
پپ در راه سيتي؟
علاقه نشريات اسپانيايي به گوارديولا او را تيتر يك بسياري از روزنامه‌هاي اين كشور كرده است. در هفته‌هاي اخير بحث نقل مكان سرمربي اسبق بارسلونا به مقصد جزيره نقل محافل فوتبالي در قاره سبز بوده تا جايي كه گفته مي‌شود تيم آينده او مشخص شده است. مذاكره سران منچسترسيتي با گوارديولا بارها در رسانه عنوان شده تا جايي كه راديوي كادناي اسپانيا صراحتاً خبر ترك بايرن‌مونيخ از سوي پپ را تأييد كرد. البته شايعات رسانه‌اي به همين جا ختم نمي‌شود؛ چراكه روزنامه كاتالان موندو ديپورتيوو تلاش كرده زودتر از رقباي خود خبر عقد قرارداد گوارديولا با من‌سيتي را آن هم در روز پنج‌شنبه رسانه‌اي كند. گفته مي‌شود دو نفر از مديران فعلي آبي‌هاي جزيره مشوق سرمربي فعلي بايرن براي پيوستن به من‌سيتي هستند. فران سوريانو، مدير ارشد اجرايي و چيكي بگيريستين، مدير فوتبال منچسترسيتي همان دو نفري هستند كه با پپ در بارسلونا سال‌هاي موفقي را پشت سرگذاشتند و عناوين قهرماني زيادي را هم كسب كردند. آخرين اخبار حاكي از آن است كه مالكان ثروتمند سيتي پيشنهاد وسوسه‌انگيز 100 ميليون پوندي به مدت پنج سال به گوارديولا داده‌اند.
 
دشمن خوني در سانتياگو برنابئو
تمديد نكردن قرارداد با بايرن و نشستن روي نيمكت من‌سيتي تنها شايعات مطرح شده در خصوص پپ گوارديولا نيستند. سرمربيگري اين مربي را در رئال‌مادريد مي‌توان جديدترين شايعه در اين باره دانست. در شرايطي كه گفته مي‌شود سران رئال از عملكرد رافائل بنيتس راضي نيستند، يك روزنامه چاپ كاتالان مدعي شد به زودي پپ را روي نيمكت كهكشاني‌ها خواهيم ديد. نشريه ARA مدعي است كه گوارديولا فصل آينده جانشين بنيتس خواهد شد. اين شايعه در حالي دهان به دهان مي‌چرخد كه اين مربي متعصب مدت‌ها قبل در اظهارنظري جالب گفته بود كه هرگز سرمربي رئال نمي‌شود!
  
بايرن به فكر تلافي
سران بايرن‌مونيخ هم البته در اين مدت بيكار ننشسته‌اند. مسئولان باشگاه اگرچه براي تمديد قرارداد سرمربي خود تلاش مي‌كنند، اما گفته مي‌شود آنها جانشين احتمالي گوارديولا را مشخص كرده‌اند. از رافا بنيتس محتمل ترين گزينه احتمالي باواريايي‌ها ياد مي‌شود. اين در حالي است كه پپ تا پايان سال ميلادي تصميم قطعي‌اش را براي ماندن يا رفتن از آلمان مي‌گيرد.
 
حمايت قيصر از گوارديولا
رئيس افتخاري باشگاه بايرن‌مونيخ تمام تلاشش را براي ماندن پپ گوارديولا مي‌كند. فرانتس بكن‌باوئر ابراز اميدواري كرد كه مذاكرات ماه آينده گوارديولا با سران بايرن نتيجه دهد و اين مربي اسپانيايي در آليانس آره‌نا بماند: «تأسف‌آور خواهد بود اگر گوارديولا بعد از سه سال مونيخ را ترك كند. او حالا بوندس‌ليگا را بهتر از هر زمان ديگري مي‌شناسد، مي‌تواند روان‌تر از قبل آلماني حرف بزند و بازيكنان بيش از پيش حامي‌اش هستند و فلسفه كاري او را درك كرده‌اند.» قيصر فوتبال آلمان همچنين به شيوه خود از عملكرد اين مربي در بايرن‌مونيخ قدرداني كرد: «گوارديولا اگر از بايرن‌مونيخ برود تأثير خودش را بر اين تيم گذاشته است و با سبك و فلسفه فوتبالي كه دارد، در تيم‌هاي بعدي‌اش هم مي‌تواند موفق باشد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن