تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806908061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی دریایی ارتش: اجازه كوچك‌ترين جسارت دشمن را نمي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش: اجازه كوچك‌ترين جسارت دشمن را نمي‌دهيم
امروز رزمندگان نداجا اين آمادگي را دارند كه در مقابل هر تهديدي ايستادگي كرده و اجازه ندهند هيچ‌كس در حوزه‌هاي تحت مأموريتشان كوچك‌ترين جسارتي به كشور داشته باشد.
امروز رزمندگان نداجا اين آمادگي را دارند كه در مقابل هر تهديدي ايستادگي كرده و اجازه ندهند هيچ‌كس در حوزه‌هاي تحت مأموريتشان كوچك‌ترين جسارتي به كشور داشته باشد.
به گزارش فارس، امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در مراسم تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل كه در حرم مطهر برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: وقتي صدام حمله كرد خيلي‌ها جا زدند و ترسيدند اما امام(ره) يك كلام فرمودند كه ديوانه‌اي آمده و سنگي انداخته جوانان بروند و آن را حل كنند.  با اين فرمايش امام، مسئولان و مردم جان گرفتند. نفوذ كلام امام(ره) موجب شد كه ما شاهد جهش نداجا در جنگ باشيم. فرمانده نيروي دريايي ارتش ادامه داد: امروز هم اين گسترش توسعه و ساخت تجهيزات و حضور در آب‌هاي آزاد كه به فرمان حضرت آقا انجام شده و به ويژه برقراري امنيت براي خطوط مواصلاتي كشور كه بسيار حائز اهميت است، حاصل رهنمودهاي فرمانده كل قوا و حضور رزمندگان نيروي دريايي كه در آن منطقه حساس جهان حضور مي‌يابند، است.
سياري گفت: رزمندگان نداجا مقتدرانه پرچم ايران را برمي‌افرازند تا صادرات و اقتصاد كشور با مشكل مواجه نشود. بايد خوب انديشيد كه تأمين امنيت در آب‌هاي آزاد و بين‌المللي چه تأثير و وزني در اقتصاد دارد و ما آمادگي داريم هرجا لازم باشد همانطور كه آقا فرمودند حماسه بيافرينيم كه برتر از هفتم آذر باشد.
وي در پايان گفت: امروز فرزندان اين ملت و سربازان آقا اين آمادگي را دارند كه در مقابل هر تهديدي ايستادگي كرده ودر برابر هر ياوه‌گويي بايستند و اجازه ندهند هيچ‌كس در حوزه‌هاي تحت مأموريت‌شان كوچك‌ترين جسارتي به كشور داشته باشند.
   خطاي دشمن در دريا با واكنش سخت مواجه می‌شود
به گزارش تسنيم، ستادكل نيروهاي مسلح هم به مناسبت هفتم آذر سالروز تأسيس نيروي درياي ارتش بیانیه‌ای صادر کرده که در بخشی از آن آمده است: نبرد سلحشورانه مرواريد در هفتم آذرماه 1359 يكي از رخدادها و وقايعي است كه در تاريخ نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي مي‌درخشد و بيش از هر مقوله‌اي شايستگي‌هاي رزمندگان نيروي دريايي ارتش براي دفاع از استقلال و تماميت ارضي و بحري كشور را آشكار و يادآوري آن عزم و اراده اين نيروي راهبردي در اجراي مأموريت‌هاي خطير محوله را مورد تأكيد قرار مي‌دهد.
اين بيانيه مي‌افزايد: نيروي دريايي ارتش پس از دفاع مقدس، با سرعت كم‌نظيري فرآيند روزآمد دستيابي به قابليت‌ها و آمادگي‌هاي همه جانبه براي مواجهه موفق با مقتضيات و الزامات فراروي را سپري و در تعامل همه جانبه، ‌مؤثر و مستمر با نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيدايش قدرت نوظهور در عرصه امنيت افزايي براي آب‌هاي سرزمين و بلكه آب‌هاي فراسرزميني را به واقعيت امروز منطقه تبديل كرده است.
در ادامه اين بيانيه حضور در گلوگاه‌هاي راهبردي و آب‌هاي دور دست را بيانگر توسعه قابليت‌هاي نيروي دريايي ارتش و مصداق نقش آفريني‌‌هاي ايران اسلامي در فراسوي جغرافياي كشور قلمداد و تصريح كرده است: مقابله هوشمندانه و مؤثر با تحركات ناامن‌ساز براي ترددهاي دريايي و مقابله با دزدان دريايي در خليج عدن طي سال‌هاي اخير در زمره نقش‌پذيري‌هاي سترگ نيروي دريايي ارتش به نمايندگي از نظام و ملت ايران براي برافراشته نگه‌داشتن پرچم صلح و امنيت جهاني و مبارزه با عوامل و زمينه‌هاي مخل امنيت بشريت در اقصي نقاط عالم به‌شمار مي‌رود.
اين بيانيه وحدت، هم‌افزايي و پذيرش مأموريت‌هاي مشترك و راهبردي توسط نيروي دريايي ارتش و سپاه را مظهر اقتدار نيروي دريايي جمهوري اسلامي توصيف و تأكيد كرده است: آمادگي‌هاي دفاعي نيروهاي مسلح كه متناسب با مقتضيات و ويژگي‌هاي تهديدات آينده به ويژه براي مقابله با تهديدات دريا‌محور تحت منويات و فرامين مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا امام خامنه‌اي عزيز(مدظله‌العالي) آنچنان اطمينان بخش و اعتماد آفرين است كه هرگونه خطاي جبهه دشمن براي تعرض و تعدي به ميهن اسلامي در عرصه دريا را با واكنش سخت و سهمگين مواجه و متجاوزان و خطاكاران را از كرده خود پشيمان خواهد ساخت.
   تأمين امنيت زائران با استفاده از پهپاد و گشت‌هوايي
امير احمدرضا پوردستان هم صبح ديروز در حاشيه بازديد از پايانه مرزي مهران اظهار داشت: فعاليت و اقدامات تمامي افرادي كه در مرز‌ها به زائران خدمت‌رساني مي‌كنند، قابل تقدير است. وي با تأكيد براينكه تمامي تحركات ضدامنيتي در خارج از مرز‌ها رصد مي‌شود، افزود: مرزهاي ما در امنيت كامل به سر مي‌برند و تحركات ضد امنيتي به وسيله نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در نطفه خفه مي‌شود. فرمانده نيروي زميني ارتش تأكيد كرد: با همكاري سپاه، ارتش و نيروي انتظامي امنيت كامل در مرز‌ها برقرار است و زائران در امنيت كامل در حال تردد به عراق هستند. وي با تأكيد براينكه زائران هيچ‌گونه نگراني در رابطه با امنيت نداشته باشند، گفت: ارتش با استفاده از پهپاد و گشت هوايي امنيت زائران اربعين را تضمين مي‌كند. به گزارش تسنيم، امير پوردستان صبح ديروز به استان ايلام وارد شد، سپس با سفر به مهران از پايانه مرزي مهران بازديد كرد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن