تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد تضميني شير، کاهش يافته است/ نوبخت از سيب زميني هاي امحا شده اطلاع نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۵ب.ظ)
رييس سازمان تعاوني روستايي مطرح کرد: خريد تضميني شير، کاهش يافته است/ نوبخت از سيب زميني هاي امحا شده اطلاع نداشت موج - مسئول سازمان تعاوني روستايي در ارتباط با خريد تضميني شيرخام از دامداران توضيحاتي را ارائه داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رييس سازمان تعاوني روستايي درباره خريد تضميني شيرخام و خبرهايي که در اين رابطه منتشر شده، گفت: خريد تضميني شيرخام قطع نشده بلکه کاهش يافته است.
حسين صفايي افزود: از آذر سال گذشته اين خريد به خاطر ايجاد تعادل در بازار شروع شد اما در ماه جاري، به دليل افزايش سرانه مصرف، شروع توزيع شير مدارس و مهم تر از آن اتمام رديف اعتباري، سطح خريد کاهش پيدا کرده است.
صفايي در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اينکه آيا به جاي خريد تضميني، مابه التفاوت ضرر و زيان فروش شيرخام به دامداران پرداخت مي شد، بهتر نبود؟ عنوان کرد: در سه ماهه اول سال 93 حدود 300ميليارد تومان براي اين منظور اختصاص يافت اما موفق نبود. در حالي که طبق مطالعات و پژوهش هايي که انجام شده، اثر مثبت خريد تضميني، بسيار بيشتر از ارائه يارانه بود.
طبق گفته صفايي، تاکنون حدود 230هزارتن خريد شيرخام توسط سازمان تعاوني روستايي انجام شده، به ازاي هر کيلوگرم 77 تومان يارانه غيرمستقيم به دامدار رسيده است.
صحبت هاي رييس سازمان تعاوني روستايي در حالي است که پيش از اين مديرعامل اتحاديه سراسري دامداران ايران گفته بود که خريد تضميني شير، بيش از 10 روز است که متوقف شده.
صفايي در بخش ديگري از سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اينکه چرا معاون اول رييس جمهور گفته سيب زميني هاي امحا شده براي دولت نبوده؟ توضيح داد: آقاي نوبخت هيچ اطلاعي از اين موضوع نداشتند و اصل ماجرا را نمي دانستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن